mielestäni ei.
saako uskiksen Jumalan tappaa?
6
405
Vastaukset
- mturhamies
Ainahan sitä voi yrittää:)
Jumala olisi kuollut ajat sitten, jos ihmisellä olisi valta päättää Jumalan elämästä.
Tietysti... eihän Hän mikään Jumala olisikaan, jos ihminen voisi Hänet tappaa.. - Ovat
Riippuu uskiksesta...poliittisten "sellaisten"KYLLÄ
Harmittomien hyväntahtoisten ja lohtua hakevien EI - ev.lut
etkö ukko-irmeli enää parempaa keksi? hanki vaikka elämä... mitähän sulle tapahtuisi jos tietsikkasi menisi rikki etkä voisi enää harjoittaa "sananvapauttasi".... veikkaan että oikeassa elämässä olet hiljainen hissukka,,, ehkä jopa hihhuli joka käy näillä palstoilla pätemässä ja päästelemässä höyryjä seurojen jälkeen? Niin se on vaikeaa kun toisella olkapäällä puhuu enkeli ja toisella demoni....
"Jumala on kuollut"
Nietzsche
"Nietzsche on kuollut"
JumalaUskiksen Jumalaa ei saa tapaa, koska muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta se edellyttää uskiksen tappamista.
Mielikuvitusolennot elävät tiukassa.- hahaah
fundamentalistinen ateisti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481