Osaisiko joku jonkun tosihyvän, saa olla vähän pikkutuhmakin, sketsin joka sopii pidettäväksi esim. laivan neukkarissa ennen ruokailua? Tai löytyykö jotain muuta "pientä ja kivaa" ohjelmaa esitettäväksi, kertokaa kokemuksista.
Ohjelmaa firman pikkujouluun
5
13347
Vastaukset
- Ota yhteyttä
Vuosien kokemus yksityistilaisuuksien viihdyttämisestä.
vjpvoice@suomi24.fi - Viihde-Oka
Todella hauska musiikilla höystetty stand-up-show:http://www.viihdeoka.net/juissi.htm
Sopii pikkujoulujuhliinne, kuin nyrkki silmään.
Kysy et pety! - ottolyyli
mulla on sama ongelma, pitäis kehitellä jotain ohjelmaa ihan ite, ei siis kenenkään ulkopuolisen järjestämänä... typerältä tuntuu aikuisia ihmisiä leikittää jollain tonttujen piirileikillä, pitäis olla jotain aikuisten hauskaa. meilläkin töissä vain naisia, niin ei voi edes tehdä perinteisesti hyväksi osoittautunutta juttua, eli pukea miehiä naisiksi (jostain syystä naurattaa aina).
- Knihti
Tiernapojista saa helposti hauskan jopa aikuiseen makuun. Tarvitset yhteensä neljä tyyppiä. Etua jos osaa laulaa.
Voit myös värkätä hauskoja anagrammeja työkavereistasi ja pitää "tietokilpailun". Kuka keksii oman tai kaverin nimen. Netissä hyviä anagrammikoneita.
- Katso tänne
MULKUNPYÖRITYSTÄ POMON HUONEESSA !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244