Tämä kinkku-juustoherkku on paras vhh-ruoka mitä olen maistanut ja maailman nopein ruoka tehdä! 5 minuutissa evästä pöytään. Tässä ohje 2 hengelle:
1 kesäkurpitsa (n. 300g, kuori tai jätä kuorimatta)
1 pussi kinkkusuikaleita
maun mukaan punaleimaemmentalia (itse laitan n. 100g)
½ desiä kermaa
Tee kesäkurpitsasta juustohöylällä ohuita siivuja (jos kesiksen halkaisija on suuri, puolita) ja paistele öljyssä pari minuuttia. Lisää kerma, kinkku ja juustoraaste. Valmista tulee kun juusto on sulanut. Ei ehkä kuulosta erikoiselta mutta on ihanaa! En edes mausta ruokaa muilla mausteilla enää, niin hyvää se on. Toi mieleeni aivan kinkkujuustopastan.
Kinkku-juustoherkku
...
4
1699
Vastaukset
- AnnaUK
....oli tosi hyvää! Ihankun kinkkupastaa, vois laittaa varmaan tilalle esim. pekonia ja sieniä.
Ei tosiaan tarvitse lisämausteita. Mulla ei ollut juustoraastetta kotona joten laitoin koskenlaskijaa. Onnistuu varmasti! - kohta kokeilen
on kokonaisuudessaan kaloreita?
- marika21
oot siis löytänyt jostain kinkkusuikaleita jois ei glukoosia ja jauhoja? Kerrohan mikä on valmistaja niin voin ostaa omaankin kaappiin..
- ....
Monilla valmistajilla on kinkkusuikaleita jossa on 1g hh/100g... ei vaikuta oliko jauhoo liraus jos hiilarien osuus jää tolle tasolle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279