Moi!
Miten päin se nyt menee? Kuvaan sisätiloissa, huono valaistus, tummat hirsiseinät ja pienet ikkunat pirtissä. Häätilaisuudesta on kyse. Kannattaako käyttää 200 vai 400 filmiä. Kamera on Canon EOS300V
Filmeistä
6
851
Vastaukset
- Mika...
...käyttää ulkoista salamaa. ISO 400 on herkempi kuin 200, vaan eipä taida helposti piisata kuvailemissasi olosuhteissa, vaikka olisi kuinka valovoimainen optiikka.
- Wanha starbu
Ei mikään helppo keikka. Tummat seinät ja valkoinen hääpuku... Kontrastia ei tuosta keikasta ainakaan puutu.
Kameraan loivaa 400 ASA:n harrastelija filkkaa, hyvä salama ja käy ehdottomasti kuvaamassa testirulla! Ehdotan harrastelijafilmiä siksi, että se on yleensä ammattifilmejä loivempaa ja siksi "anteeksiantavampaa". - tärkeä..
seikka on myös se missä kehitytät filmisi, jos jotain paikallista paikkaa käytät niin kannattaa sieltä kysäistä mikä filmi pelaa parhaiten heidän labbiksessa, jos taas lähetät jonnekin pussifirmaan niin silloin on aika sama mitä filmiä kameraasi laitat, omia toiveitasi kuvien suhteen et ainakaan voi kertoa..!!
- Hoo Koo
Fuji kasisatasta, ja jos jotain hienomaaakin meinaa tehdä, niin sitten hitaampaa filmiä kehiin.
Fuji NPS 160 on hieno filmi noihin parempiin kuviin.....- dqui
NPS filmiä ei enää valmisteta. Sen korvaa Fuji PRO S 160
- Hoo Koo
dqui kirjoitti:
NPS filmiä ei enää valmisteta. Sen korvaa Fuji PRO S 160
..itse oon kuvannu filimille joskus yli 2 vuotta sitten, joten toi homma unohtui.
Mulla on pakkasessa muutama 120-rulla varalla tota PRO-ässää. En sitä oo kuiteskaa ikuna käyttäny, NPSsää vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015