Topakka täti tuo Liisa ihmekeskusta maassa.
Toimii vain meidän kansalaisten parhaaksi, hyvä näin.
Vanha juttu tuo tupakkivaroitukset mutta uutena varoitukset kalja-astioihin.
Eikö sitten vastaava varoitus pitäisi laittaa myös XO konjakkeihin?
Seuraavaksi ihmemaa Liisa voisi valmistella reuraavia kieltotarroja_
- tulitikut ja sytkärit "voivat sytyttää metsäpalon tai kirkon"
- marganiini ja voiaskit "saattaa aiheuttaa sydän- ja verisuonitauteja"
- maitotuotteet "aiheuttaa joillekin laktoosi intoleranssia"
- kahvi " aiheuttaa unettomuutta"
- vesistöjen läheisyys " saattaa aiheuttaa hukkumisia"
Ei kieltolaki Suomi vielä valmis ole joten nyt parlamentti pohtimaan lisää perusteltuja kieltotarroja.
Hyssälöinti
2
291
Vastaukset
- tärkein oli
tuo varoitus vesistöistä.
Nyt 50m välein hukkumisvaarataulut joka ikisen järven ja lammen rannalle. Kaivoja unohtamatta !! - Jouphs
Eipä tuo kalja-astiohin tuleva varoitusmerkintä ainakaan meikäläistä haittaa, eikä ole haitannut matkoillakaan, esim. USA:ssa monin paikoin olutpullojen etiketissä on "warning"-tekstit mm. siitä ettei aine sovellu raskauden aikana nautittavaksi jne.
Tai oikeastaan kyllähän tämä holhoaminen periaatteessa v*tuttaa, mutta eipä tuolla hirveetä väliä, eikä henk.koht. juomakäyttäytymiseeni tule vaikuttamaan. Olut ja viini ovat kuitenkin koko inhimillisen kulttuurin perusjalkoja noin historiallisestikin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244