kentältä keskustaan päin

....

miten helpoiten löytää, paljonko maksaa?
hotelli RAI asemalla ei siis keskustassa asti

10

2113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tetka

Ota lentokentalla juna Schiphol - Lelystad Centrum. Tama juna pysahtyy asemalla Amsterdam RAI.
      Lippu yhteen suuntaan maksaa € 2,50

• tetka

Myos juna Schiphol-Hilversum pysahtyy asemalla Amsterdam RAI.

• junat löytyvät

... kävele tuloterminaalista ostosaluelle. Lippuautomaatit ovat keskellä hallia ja helppokäyttöisiä, asemalaiturit ovat rullarappujen päässä alakerrassa.
      Heleppoa ku heinänteko.
      Mukavaa matkaa!

• neuvojakiitos

eli onko tämä hotelli RAI siinä Central stationilla keskellä Damia vai kuinka? Ja se junamatka Schipholista maksaa vain 2,50e? Mistä se juna kulkee lentokentällä? Jostakin läheltä? Ja kuinka usein? kiitos neuvoista!!

• tetka

En tieda oletko ap. kirjoittaja, mutta sain ensimmaisesta viestista kasityksen etta hotelli on RAI-asemalla, eika mikaan RAI-hotelli?
        Jos hotelli on lahella RAI-asemaa, niin sielta on jonkun verran matkaa keskustaan. Ota raitiovaunu nro 4 - paaset silla mm. Rembrandtpleinille ja keskusasemalle.
        Juna-asemalle Schipholilla menet rullaportaita alas. En tieda mihin aikaan saavut Schipolille, mutta aikatauluja junille voit katsoa sivulta http://www.ns.nl.

• neuvojakiitos
        tetka kirjoitti:

En tieda oletko ap. kirjoittaja, mutta sain ensimmaisesta viestista kasityksen etta hotelli on RAI-asemalla, eika mikaan RAI-hotelli?
        Jos hotelli on lahella RAI-asemaa, niin sielta on jonkun verran matkaa keskustaan. Ota raitiovaunu nro 4 - paaset silla mm. Rembrandtpleinille ja keskusasemalle.
        Juna-asemalle Schipholilla menet rullaportaita alas. En tieda mihin aikaan saavut Schipolille, mutta aikatauluja junille voit katsoa sivulta http://www.ns.nl.

tuota mulla ei ole mitään hajua noista asemista.. mä olen viikonloppuna tulossa Amsterdamin lentokentälle ja ajattelin, että jos joku tietäisi kuinka sieltä pääsee junalla Central stationille? Eli sille asemalle, mikä on punaistenlyhtyjen kadun lähellä..

• tetka
        neuvojakiitos kirjoitti:

tuota mulla ei ole mitään hajua noista asemista.. mä olen viikonloppuna tulossa Amsterdamin lentokentälle ja ajattelin, että jos joku tietäisi kuinka sieltä pääsee junalla Central stationille? Eli sille asemalle, mikä on punaistenlyhtyjen kadun lähellä..

Siis sinulla ei ole hotellia RAI-aseman lahella.
        Ota Schipholilta juna Amsterdam Centraal ja paaset keskusasemalle. Hinta on € 3,60 yhteen suuntaan. Junat lahtevat kymmenen minuutin valein.

• ja..
        tetka kirjoitti:

hotelli holiday in rai aseman vieressä.kiitos vinkeistä!

• neuvojakiitos
        tetka kirjoitti:

Siis sinulla ei ole hotellia RAI-aseman lahella.
        Ota Schipholilta juna Amsterdam Centraal ja paaset keskusasemalle. Hinta on € 3,60 yhteen suuntaan. Junat lahtevat kymmenen minuutin valein.

Kiitos!! toivottavasti löydän..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3166
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3013
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1802
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1701
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1326
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe