Hei, kertoisiko joku synonyymin sanalle naisten I-osainen uimapuku? Mainoksissa puhutaan vain bikineistä ja uimapuvuista, mutta mikä olisi yhtenäinen sana tälle yksiosasiselle uimapuvulle? Kiitos tiedosta jo etukäteen!
etsin sanaa
vihjeilyä
7
1521
Vastaukset
- nohnoh
Suomalais-ruotsalainen Ahlmanin sanakirja vuodelta 1874 ei edes tunne sanaa uimapuku.
Uimisesta löytyvät sanat:
Uimahuone
Uimakalvo
Uimanahka
Uimaranta
Uimari
Lisäksi sanat: uinti, uiskelee, uiskentelee.
Siinä kaikki.
Revipäs siitä! - sinkkutartar
Eli se olisi malli, jossa rinnat jää paljaaksi.(jos muistan oikein)
- Hyvinmenee
uimapuku on mielestäni uimapuku
- Pirkkuliini
sanottiin kotona "uikkari".
- uiiiiiiiiiiii
kokouimapuku.
- mema
sepä se
- tiedä?
sitä on kutsuttu jo aikoja sitten kokouimapuvuksi, miksi se siitä miksikään olisi muuttunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748