TALLINNA UUDET TAKSIOHJEE`T

oscars

Taksien uudet ohjeet
Tallinnan kaupungin alueella toimivissa takseissa pitää olla vähintään 7 millimetriä korkeilla kirjaimilla hinnasto takaikkunassa sekä viroksi että englanniksi. Matkustajan on oikeus kieltäytyä maksamasta matkasta, jos taksissa ei ole mittaria tai toimivaa kuittiprintteriä. Tallinnan kaupungin palvelevan puhelimen 1345 numero pitää olla takseissa näkyvissä. Kyseiseen numeroon voi soittaa ympäri vuorokauden ongelmatilanteissa. Henkilökunta tulee toimeen myös suomen kielellä.

4

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannu

Ei ne tarrat mitään auta siinä auton sivuikkunassa jos kuski on roisto ja taksamittari viritetty ylikierroksille, samoin idiootit suomalaiset kun suostuvat sopimaan maksun etukäteen euroissa maksettavaksi esim 20 euroa keskustasta mustallemäelle. Mene siinä sitten valittaan jälkeenpäin jollekkin kun tajuat että sinulta on lypsetty moninkertainen maksu. Minä en ole enään vuosiin käyttänyt tallinnan takseja, koska osa kuskeista on täysin väärällä alalla, rosvoja tai muuten kusipäitä, mutta kehun tallinnan julkista liikennettä, edullista ja toimivaa, viimeksi eilen tulin bussilla mustaltamäeltä keskustaan, eikä maksanut kun 10eek

• että turhat?

Jos kävelee taksiriviä, tai taksiryhmää pitkin missä on eri firmojen takseja ja seurailee vaan noita lappuja, niin kyllä eroja löytyy. Toiset on lähes puolet kalliimpia.
        Ja kun kuskit näkee, että tuohan suomituristi taitaa käsittää noitten hintojen päälle niin harvemmin uskaltaa huijata.
        Jos sopii hinnan 20 euroa, niin eihän tuo ole huijausta!
        Julkisesta liikenteestä olen täysin samaa mieltä.

• romantika

saman viime reissulla, että oli muutama taksi joilla oli "viritetty" mittari, elikkä heitti tuplavauhtiin summaa laitteeseen. Sama matka tultiin takas Tulika taksolla(joka ollut tähän asti se luotettavin meidän kohdalla)ja puolet halvempi oli kyyti. Myös eräällä kerralla otettiin Tulika takso kun oltiin menossa Kadriorgin puistoon. Sanottiin kuskille että annetaan tämä ja tämä summa. Mies vastas että kuka teille on kertonut että matka on niin kallis. Ja niin matka oli puolet halvempi kuin mitä alkuun hänelle tarjosimme. Reiluudesta annoimme sitten miehelle ylimääräistä

• Markku V

4 vuotta Tallinnassa asuneena voin kertoa, että minua on kaikki muut yrittäneet huijata paitsi Tulika takso ei kertaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2825
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2713
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1590
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe