Minua ja ystävääni on pyydetty laulamaan eräissä valmistujaisjuhlissa, mutta emme meinaa keksiä mitään tilanteeseen sopivaa kappaletta. Sattuisiko kellään olemaan hyviä vinkkejä?
Kiitos!
valmistujaiset +laulu
3
838
Vastaukset
- Jussi
millaisestahan valmistumisesta olisi kyse?
- Äimän käki
Et kerro tarkemmin valmistujaisten aiheesta, mutta etpä kerro myöskään, mille äänialalle laulun tulisi olla sävelletty ja esiintyykö ystäväsi kanssasi laulajana (duetto) vai säestäjänä (ja jos säestäjänä, niin millä instrumentilla). Nimimerkkisi M saattaisi viitata miesääneen, joten joku helisevälle sopraanolle kirjoitettu teos voisi olla väärä suositus. Kerropa hieman lisää!
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18727437/lahtopaivana--lahettakaa-valmistuvat-nuoremme-maailmaan-laulun-sanoin-niin-kuin-japanissa-
Tuo on kaunis perinteinen laulu valmistuneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244