Miten joku voi tykätä hurriganesista? näin niitten keikan kesällä ja tämä juttu on mulle ihan mysteeri.
Eihän se rumpali osaa soittaa ja kappaleet olivat jotain toisten vanhoja mitkä uudelleenlämmitetty ihmeelisiksi versioiksi. Selittäkää mulle mikä tossa
on niin ihmeellistä?
Mä en ymmärrä
8
1408
Vastaukset
- .....
Teini-ikäänsä jässähtäneet neliviiskymppiset hehkuttavat Remua ja menevät keikalle siinä toivossa, että Remu olisi yht'äkkiä taas kolmekymmpinen Suomen tiukin rumpali sekä Cisse ja Albert olisivat heränneet henkiin.
Ei kai tästä nyky-"Hurriganesista" kukaan oikeasti tykkääkään. Eihän sillä ole aidon asian kanssa muuta tekemistä kuin Remun läsnäolo.- ymmärtää
että ei jengi käy kattomassa Hurriganesta vaan legendaa Aivan samoista syistä käydään kattomassa jotain Chuck Berryä ja vastaavia muita vanhoja legendoja jotka soittavat vanhoista klassikoistaan sellasia versioita mitä nyt sattuu milloinkin tulemaan.
Mutta siltikin, vaikka Remanderi vetäis ämpäri päässä hootenannyä niin show on parempi kuin useimmilla nulikoilla joita kiertelee tuolla muka rokkibändin tittelillä. - Sideshow Bob
ymmärtää kirjoitti:
että ei jengi käy kattomassa Hurriganesta vaan legendaa Aivan samoista syistä käydään kattomassa jotain Chuck Berryä ja vastaavia muita vanhoja legendoja jotka soittavat vanhoista klassikoistaan sellasia versioita mitä nyt sattuu milloinkin tulemaan.
Mutta siltikin, vaikka Remanderi vetäis ämpäri päässä hootenannyä niin show on parempi kuin useimmilla nulikoilla joita kiertelee tuolla muka rokkibändin tittelillä.Mennään kattoon mitä se tänä iltana tekee, kaivaako nenää vai piereskeleekö? Legendaarista.
- Palligeeni
Ei kaikkea voi ymmärtää. Moni asia tässä maailmassa jää monelle mysteeriksi. Rytmejä on niin useita että harva poika niistä osaa kiinni ottaa.
Älä murehdi yhtään. Kyllä piisejä piisaa ja bändejä riittää mut siitä vois kiittää… että olet noin kiinnostunut Ganesista että levität sanaa.
Siinä ei ole mitään ihmellistä.- njaahhahh
eipä sullakaan päässä paljoa liiku..
- ymmärrä
teitä pikkumunasia jotka kirjoittelette tänne haukkumassa ja arvostelemassa suomen kaikkien aikojen parhaimman rokkibändin nykytilaa. Mitä vittua te yleensä täällä teette, menkää takas sinne Dingo palstalle ja kait siellä myös Tik Tak löytyy.
- Izzi_Snake
Me paapat koitetaan kovasti rokata ja kyllä Rymy ja hurrigaanit tarjoaa tossun vippaamista tämmösille vanhoille rokkiukoille ja akoille kanssa :)
Uudet bändit ei meinaa toimia vanhalle...Tosin poikkeuksia on mutta kun on jostain digannut monta vuotta niin eikai siitä irti päästä vaikka mikä tulis.
Pistämpä tähän vielä piruuttaan muutaman niistä poikkeusista jotta muutkin vanhukset vois ottaa tutkintaan.
http://www.heartburn.cjb.net/
ja
http://www.jackduff.tk/
Ketjun aloittajalta ja muiltakin ottaisin mielelläni vinkkejä uusista bändeistä jotka rokkaa...No nyt on vain pari esimerkkiä mitä olen löytänyt ja molemmat julkaisevat levynsä yhtiöiden ulkopuolelta.
Uutta rokkia olis aina hyvä löytää...Metalliwa myös :)- Hannu.
Uusia bändejä on tosi vaikee löytää, varsinkin kun toi CD ei ainakaan mulle kelpaa. Mutta lohdutukseksi annan vinkin yhdestä vanhasta mihin törmäsin aivan vahingossa.
http://www.headheritage.co.uk/unsung/albumofthemonth/591
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707