Ensimmäisenä näköjään valitaan jokaiselle kaksi juomaa...
Kaarlo ja Heidi kauppaan
7
2511
Vastaukset
- aikaa olla
Ei tarvii hosua ainakaan
- Aniger
Älysivätköhän että kauppaan pääsee vasta tiistaina seuraavan kerran? Ja mihin kaks kaljaa per nenä riittää?
- ainakin
ruokaa ostavat kyllä vähempi.. Taitaa olla ruokaa bb:n puolesta.
Ostelevat sipsii, juustoo, karkkii, keksejä,
.. vaikeuksia tuntuu olevan saada kaikki rahat menemään
- myöskin
Punasipulia ottivat lämpimiin voileipiin.
"ei tää kyl mikään terveyskauppa ole" totes Kaarlo kun ei oikeen keksinyt mitään ostettavaa.
No nyt sitten vielä yhdet kaljat jokaiselle... - kauppa
Ei ollut kovin kummoset valikoimat kaupassa. Tosi vähän esim tuoretta lihaa ja sen sellasta. Aika ykstoikkonen valikoima. Varmaan ensi viikolla tuotteita tulee lisää ja vaihdetaan. Näin oli ainakin viime vuonna. Osa tuotteista vaihtui välillä. Juomia taisivat valita jokaiselle 3 kpl.
- alkoholia edes ostaa,
kyllähän isoveli tarjoo joka toinen päivä ainakin!
Viime vuonna oli herkkuperseitä enempi, piti saada karkkia ja suklaata. Huvittavinta oli kun yks niistä laski ne tarkkaan, jokaiselle sama määrä.
- JaJoSa91
Heh.. Ei oikein tainneet mitään tarpeellista ostaa.. ei ainakaa kovin paljon.. kaljaa/siiderii, ja karkkii, piparei, suklaat, poppareit, ja pullaa.. x) tais ne kyl jotain hyödyllistä ostaa.. :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244