Paljonkohan galastop maksaa? Siis lääke, jolla juoksun saa alkamaan.
Kiitosta
galastopin hinta
3
1693
Vastaukset
- ???
En ole kuullutkaan, että Galostopilla saa juoksun alkamaan? Galostoppiahan käytetään tietääkseni valeraskauden hoidossa ja maidonerityksen lopettamiseen.
http://spc.nam.fi/vetspc/g/225572.xml?Template=/html/vetspctemplate.html- Juoksutin
Kyllä sitä käytetään juoksun aikaistamiseksi tai toisinsanoen aikaan saamiseksi jos juoksuväli venyy ja venyy ja venyy.... Hinta olikin se pulma jota en tiennyt....
- Anonyymi
Juoksutin kirjoitti:
Kyllä sitä käytetään juoksun aikaistamiseksi tai toisinsanoen aikaan saamiseksi jos juoksuväli venyy ja venyy ja venyy.... Hinta olikin se pulma jota en tiennyt....
Ei todellakaan saa juoksun aikaansaamiseksi. Luehan tieto uudelleen!!!Lääke on reseptivalmiste. Itse olen sen saanut omalle koiralleni,kun pennut syntyi kuolleena,niin helpottamaan olotilaa,maidonerityksestä lähtien. Tuota edellämainitsemaasi hoitoa ovat muutkin kysyneet eläinlääkäriltä,mutta vastaus on ei,siihen tarkoitukseen,johon apua kaipaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106