Hei!
Tietääkö kukaan Real Matinkylä joukkueesta mitään, pelaa 6-divaria? Olisin mahdollisesti halukas pelaamaan kyseisessä jengissä jos paikka olisi vapaana tai muuten vaan treeneihin mukaan, asun itse matinkylässä. Jos jollain on jonkinlaisia yhteystietoja jengistä, niin lähetä mailina minulle ne. olzi01@luukku.com. Netistä en löytänyt muuta kuin jotain otteluohjelmia.
Kiitos!
Real Matinkylä
3
543
Vastaukset
http://www.resultcode.fi/sarjat/seura_nayta.php?seura_id=100738&piiri_id=100005
En pelaa kyseisessä seurassa, mutta eilen oli matsi niitä vastaan niillä on sellainen ylimielinen asenne ja kyllä päätä auko pelin kulkiessa, mutta kättelyssä varmaan tyytyi siihen 0-0 tasapeliintohon että tällä hetkellä seura on pääsemässä 5 divarin karsintoihin, sillä johtaa sarjaa
- Melkein fani
Terve!
Kävin itse viimekaudella katsomassa yhden kotiottelun ja hyvältä porukalta se näytti, vaikka peli ailahteleekin melkoisesti, varsinkin puolustus oli kovaa luokkaa ja voivat helposti nousta tuosta pari sarjaporrasta.
Nyt aloittavat 5. divarin pelit.
Palloliiton sivuilta näkee joukkueiden yhteystiedot, joten sitä kautta kannattaa lähteä vaikka sähköpostia laittamaan, ainakaan viime kaudella ei näyttänyt liikaa porukkaa olevan, eli muutamalla vaihtomiehellä pelasivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309