Heh.. Sari on nyt paljon enemmän humalassa kuin aikasempina iltoina.. Jotain karaokejuttuu vetää hiuslakkapurkin kanssa :D
Aika hauskaa katottavaa...
Sari vauhissa
6
2864
Vastaukset
- hhiihhiiih
hiihihihih Viel actionii tänä yönä.
- Alkoi terassilta
Lauloi jo terassilla kameralle ja isolle veljelle ja jatkaa näköjään sisällä hoilaustaan.
- pallilla!
Miten helvetissä tän sivun seriffiks on päässy tollanen tyyppi joka selkeesti itekin kuolaa joka jakson ja varmaan 24/7kin. Tosi puolueeton kaveri on näyttänyt olevan.
Kuinka monta BB:n puolustajien viestiä oot poistanu? Muita on kyllä tippunu tappotahdilla!- vaahtoat
Hyvä että sefulla on tietoa asiasta. Kaikissa työpaikoissa katotaan eduksi että "tuntee talon"
- niin onkin!
niin no eihän sille mitään voi, että seriffikin katsoo aivotonta paskaa, jos itsekin sellainen on!
- easy ac
Sari on koko bbn valopilkku Sari voittaa varmasti ja jos ei voittaiskaan niin tulee sitteki 2 sijalle:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284