antti tuisku on paras!!

antti tuisku ja madonna!!

antti tuisku ja madonna... ;))) antti tuisku on ollut madonnan keikalla saksassa!! ja antti tuisku on madonna fani... ;>) antti ja madonna.-..;)))madonna ja antti tuisku... ;))) ajatelkaa tota tekstiä... :DDDD >3

8

1538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi jeesus

Voitko kertoa mikä sua vaivaa?

• Haidi123

Madonna ja antti... Jee.. antti on ihan PARAS!!!!

• Haidi123

no lol sun kanssa olet niin pi*ipp!!!!
        sulla on ehkä vähän eri maku kuin mulla sinä saatat tykätä jostakin rihannasta mut minä tykkäänkin antti tuiskusta...

• AnttiFaniAina
        Haidi123 kirjoitti:

no lol sun kanssa olet niin pi*ipp!!!!
        sulla on ehkä vähän eri maku kuin mulla sinä saatat tykätä jostakin rihannasta mut minä tykkäänkin antti tuiskusta...

Tiedoksi että Antti ei oo Madonnan fani, vaan ANTTI arvostaa Madonnaa...
        Otte aika lapsellisia kun haukutte Anttia, jos teillä ei oo mitää muuta sanottavaa kun: "Antti, peräruisku, hohhoohhoo xDxD" tai': "kun Antti laulo idolssissa, niin mun korvat meinas särkyy, hyi olkoon!" niin miks kattoo idolssii jos korvat särkyy, voitteko sanoo...Oon Antin puolella

• AnttiTuisku-fani
        AnttiFaniAina kirjoitti:

Tiedoksi että Antti ei oo Madonnan fani, vaan ANTTI arvostaa Madonnaa...
        Otte aika lapsellisia kun haukutte Anttia, jos teillä ei oo mitää muuta sanottavaa kun: "Antti, peräruisku, hohhoohhoo xDxD" tai': "kun Antti laulo idolssissa, niin mun korvat meinas särkyy, hyi olkoon!" niin miks kattoo idolssii jos korvat särkyy, voitteko sanoo...Oon Antin puolella

Täysin samaa mieltä! Antti on paras! Kukaan ei tuu koskaan olee parempi ku Antti Tuisku! Vaikka Pete Parkkonen, Cheek ja Alexander Rybak on ihan hyvii, nii Antti tulee aina pysyy mun listalla ekana todellaki!!!! Ja miks kaikki kirjottaa jtn paskaa Antist?? Ja väittää et se on homo! Se on oma päätös onko homo vai hetero tai vaikka transu, mutta mä voin todistaa että se on ihan hetero, koska idols aikana se seukkas yhen naisen kaa, ja netist löytyy kuva missä Antti suutelee jtn naist, et sillai!!!! ettikää se kuva itte Yahoon kuvahausta, nii uskotte!!!! hakusana Antti Tuisku!!!!!!!!!!!!!

• Anttifani<3<3<3
        AnttiTuisku-fani kirjoitti:

Täysin samaa mieltä! Antti on paras! Kukaan ei tuu koskaan olee parempi ku Antti Tuisku! Vaikka Pete Parkkonen, Cheek ja Alexander Rybak on ihan hyvii, nii Antti tulee aina pysyy mun listalla ekana todellaki!!!! Ja miks kaikki kirjottaa jtn paskaa Antist?? Ja väittää et se on homo! Se on oma päätös onko homo vai hetero tai vaikka transu, mutta mä voin todistaa että se on ihan hetero, koska idols aikana se seukkas yhen naisen kaa, ja netist löytyy kuva missä Antti suutelee jtn naist, et sillai!!!! ettikää se kuva itte Yahoon kuvahausta, nii uskotte!!!! hakusana Antti Tuisku!!!!!!!!!!!!!

ANTTI ON AIVAN PARAS!!!!!!

• antti fani
        Anttifani<3<3<3 kirjoitti:

Antti on aivan mahtava. Mä rakastan sua Antti!!!!!!!!!!!!!!!!

• ST-88
        Anttifani<3<3<3 kirjoitti:

ANTTI ON MUN MIELESTÄKIN PARAS LAULAJA SUOMESSA IKINÄ KUN EI KUKAAN MENEE SEN EDELLE. EI VAIKKA TULISI SATAA IDOLSIA. ANTTI TUISKU ON YKKÖNEN!!!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7823
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5607
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4861
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4823
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3584
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2838
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      62
      2564
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2458
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2402
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2284
    Aihe