Pääsin opiskelemaan haluamaani alaa paikkakunnalle, joka on hyvin kaukana kotoani. Ajatus siitä, että joutuisin 5 vuotta opiskelemaan tällä paikkakunnalla tuntuu musertavalta. Ensi keväänä olisi tarkoitus hakea uudelleen kotiani lähempänä olevaan kouluun, mutta ensimmäisen vuoden opiskelu nykyisessä koulussa vie varmasti keväällä hieman resursseja pääsykokeisiin lukemisesta. Ala on kuitenkin sama ja uskon nykyisten opiskelujen auttavan pääsykoeurakassa.
Kysymys kuitenkin kuuluu, onko jollakin kokemusta siitä, että yhden opiskeluvuoden jälkeen on pitänyt välivuoden? Luulen, että jos en saa paikkaa haluamaani kouluun ensi vuodeksi, en myöskään halua palata paikkakunnalle, jossa nyt olen, koska kesän tulen varmasti viettämään kotona. Haluaisinkin tietää, miltä tällainen välivuosi opiskeluvuoden jälkeen tuntuu :)
Kokemuksia välivuodesta yhden opiskeluvuoden jälkeen?
nauha
0
551
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299