No nyt kun on keskusteluja Jari Sillanpäästä,Paris Hiltonista yms. niin aletaanpa tiedustella mielipiteitä Saimi Nousiaisesta....torstain iltalehdessä tuo kyseinen tyyppi letkautti "suomalaiset naiset ovat miesmäisiä"....kääk,näinkö on.Omasta mielestäni hän on itse todellakin miehen näköinen
lukuunottamatta vaatetusta!!!!!Olenko ainoa joka näin ajattelee?
ns.huippumalli Saimi Nousiainen
14
1551
Vastaukset
- julkisuuteen
Tyttöparka on sieltä turhimmasta päästä julkkiksia, on vain sattunut keksimään, että turhempikin toimittajan kaveri saa naamansa Iltalehden kanteen puhumalla rumia ja yleistämällä. Kauhistelu on kivaa ja lehti myy.
On muuten ruma nainen sekä kropaltaan että naamaltaan. Eikä näköjään edes sisältä kaunis! XDJoo samaa mieltä ja sana ruma on jopa liian "laimea" kuvailemaan ko.tyyppiä.Ihmetyttää kovasti että millä kriteereillä siitä on muovattu huippumalli????En itse kylläkään ole mikään kaunotar mutta luvalla sanoen tuhat kertaa naisellisempi..ja sanotaanhan sitä että "kukkiihan se perunakin":)
- googlettaja.
googletin, että miltä tää täti näyttää. hyi, et on ruma! ei uskois et malli?!?!?!?! mut ei mallit useinkaan oo ees nättejä/kauniita.
http://www.mentalwear.fi/paidat/kuvasivut/paniikki_iso.jpg - malliksi
mustakatti kirjoitti:
Joo samaa mieltä ja sana ruma on jopa liian "laimea" kuvailemaan ko.tyyppiä.Ihmetyttää kovasti että millä kriteereillä siitä on muovattu huippumalli????En itse kylläkään ole mikään kaunotar mutta luvalla sanoen tuhat kertaa naisellisempi..ja sanotaanhan sitä että "kukkiihan se perunakin":)
pääsee sillä, että on pitkä ja laiha. Mallikansio kyytiin ja Milanoon toimistoja kiertämään, Saimin avuilla ja onnella saa keikan grungefriikiksi marginaalilehteen tai rokkaavampaan mainoskuvaan. Sitten Suomeen ja toimittajakaveri alkaa lanseerata titteliä "huippumalli". Muotipiirit tässä maassa ovat niin pienet, että jo törkeillä puheilla saa pikkuansioita iltapäivälehdistä.
Kaunista ihmistä on kiva katsella ja kivaa ja/tai fiksua ihmistä on kiva kuunnella. Saimista olen nähnyt vain muutaman kuvan ja lööpin enkä aio kyllä kanavalla pysyä, jos häntä aletaan näyttää.
Pyrkyryyttä on monenlaista - jolleivät avut riitä reittä pitkin kiipeämiseen, törkyturvallakin (konkr. kuv.) voi yrittää. - tätä mieltä olen
mustakatti kirjoitti:
Joo samaa mieltä ja sana ruma on jopa liian "laimea" kuvailemaan ko.tyyppiä.Ihmetyttää kovasti että millä kriteereillä siitä on muovattu huippumalli????En itse kylläkään ole mikään kaunotar mutta luvalla sanoen tuhat kertaa naisellisempi..ja sanotaanhan sitä että "kukkiihan se perunakin":)
Mitenkään Saimin viimeaikaisiin lausuntoihin puuttumatta haluan kommentoida vain hänen ulkonäköään.
Saimi on erittäin särmikkäällä tavalla upean näköinen. Ei perinteisen kaunis, kuten ei mallin kuulukaan olla. Kasvot ovat sirot ja naiselliset, eivät suinkaan miehekkäät. Hänessä on jotain hentoa, siroa keijukaismaisuutta.
Ainoa miinus on kulmakarvojen puute, mutta se on hänen juttunsa ja that's it.
Saimi ei ole todellakaan samasta muotista kuin monet muut mallit, ja sehän on just hyvä juttu. Ehkä hän hiukan ulkonäöllään kapinoi perinteisiä kauneuskäsityksiä vastaan. Ollaan naiset rohkeasti sen näköisiä kuin ollaan!
Mallina hän on erittäin muuntautumiskykyinen. Katsoitteko viimekertaisen Unisexin? Hänestä sai vähällä vaivalla muokattua aivan upean gootittaren. - kenestä
tätä mieltä olen kirjoitti:
Mitenkään Saimin viimeaikaisiin lausuntoihin puuttumatta haluan kommentoida vain hänen ulkonäköään.
Saimi on erittäin särmikkäällä tavalla upean näköinen. Ei perinteisen kaunis, kuten ei mallin kuulukaan olla. Kasvot ovat sirot ja naiselliset, eivät suinkaan miehekkäät. Hänessä on jotain hentoa, siroa keijukaismaisuutta.
Saimi ei ole todellakaan samasta muotista kuin monet muut mallit, ja sehän on just hyvä juttu. Ehkä hän hiukan ulkonäöllään kapinoi perinteisiä kauneuskäsityksiä vastaan. Ollaan naiset rohkeasti sen näköisiä kuin ollaan!
Mallina hän on erittäin muuntautumiskykyinen. Katsoitteko viimekertaisen Unisexin? Hänestä sai vähällä vaivalla muokattua aivan upean gootittaren.tahansa saa upean gootittaren. Vähän samalla tavalla kuin kankaaseen saa hienon maalauksen, jos ei pahoja repeämiä ole.
- ????????
tätä mieltä olen kirjoitti:
Mallina hän on erittäin muuntautumiskykyinen. Katsoitteko viimekertaisen Unisexin? Hänestä sai vähällä vaivalla muokattua aivan upean gootittaren.Joo tarkotit varmaankin kojoottitar....siltä se lähinnäkin näyttää...iskee hampaat kiinni mihin saa,eli arvostelee muita vaikka varaa ei todellakaan ole!!!!!
- ............
Luulenpa että Saimi tarkoittaa Suomalaisten naisten miesmäisyydellä lähinnä naisten pukeutumista.
Eihän Saimin tarvitse itse olla mikään jumalar, jos ilmaisee mielipiteensä.
Saimi on ihan oikeassa.Kyllä mielestäni suomalaisetkin naiset osaavat pukeutua naisellisesti jos tarve vaatii mutta miksi esim. vapaa-aikana pitäisi tälläytyä korkokenkiin ja muotivaatteisiin...eiköhän jokaisen mielestä ole mukavaa pukeutua rennosti ajattelematta mitä joku turha julkkis sanoo??Ja suuresti ihmettelen miten tämä lasta odottava nainen jaksaa keikistellä korkokengissään,taitaa vapaa-ajallaan istua jalat kattoon päin ja voivotella turvonneita jalkojaan?Ja sitäpaitsi nykyisin on tarjolla ihan muodikkaita,mukavia äiteysvaatteita...
- aika rumia
mustakatti kirjoitti:
Kyllä mielestäni suomalaisetkin naiset osaavat pukeutua naisellisesti jos tarve vaatii mutta miksi esim. vapaa-aikana pitäisi tälläytyä korkokenkiin ja muotivaatteisiin...eiköhän jokaisen mielestä ole mukavaa pukeutua rennosti ajattelematta mitä joku turha julkkis sanoo??Ja suuresti ihmettelen miten tämä lasta odottava nainen jaksaa keikistellä korkokengissään,taitaa vapaa-ajallaan istua jalat kattoon päin ja voivotella turvonneita jalkojaan?Ja sitäpaitsi nykyisin on tarjolla ihan muodikkaita,mukavia äiteysvaatteita...
Kun suuri osa pitää vaikkapa jotain maastosandaaleita julkisilla paikoilla. Osalla on vielä sukat niiden kanssa. Tai jotain lyttyyn poljettuja hirvityksiä..
Suomalaiset todellakin ostavat keskimäärin alle kaksi paria kenkiä vuodessa..
(pdf-tiedosto)
http://www2.hamk.fi/muotoiluekologia/raportit05/polkki.pdf#search="suomalaiset ostavat kenkiä "
- ???????
ei ole suomi naisilla juuri minkääänlaista käsitystä naisellisuudesta.
oma vaimonikaan ei enää ollenkaan houkuttele minua seksuaalisilla elimillään kanssakäymisiin, vaan ainoastaan haluaa olla kuin vanha suomalainen jäärä eli makaa sohvalla ja tuijottaa telkkaria, ei pätkääkään kiinnostusta seksielämään.
mistä se johtuu!
itse kyllä yritän ja yritän keksiä kaikkea kivaa, mutta kun ei kiinnosta niin ei. pillua antaa kyllä mutta kun antaa niin tuntuu että ajattelee että lopeta jo ja pääasia on että pääsee siivoamaan nopeasti meidän lemnmenleikkimme sotkut, ja en tiedä mikä auttaisi olen kaikkea yrittänyt ja pyytänyt häntäkin yrittämään mutta ei kuulemma ole niin väliä haluaa vain tyydyttää minut. tuntuu vaan silta että kohta lahtee vaimo vaihtoon kun tuntuu helpommalta vaihtoehdolta vaihtaa vaikka thaimaalaiseen.
En tiedä mikä on. vai onko yleensä naisilla näin että mielekkyys seksiin katoaa kun ikää tulee . tai kun rahallisesti on tulevaisuus turvattu.
T. Haluaisin ja saankin mutta kun toinen ei halua vaikka antaakin, ei ole kivaa, sama kuin parparaa panisi. aikaisemmin oli toisin!
vieraat naiset ovat tästä lähtien minun päämäärä.- tuohtunut
seksihaluilla ja naisen "miesmäisyydellä" ole mitään tekemistä toistensa kanssa,onpahan niitä miehäkin joita ei seksi pahemmin kiinnosta...pitäiskö niitä kutsua sitten "naismaisiksi".Jos vaimoa ei seksi kiinnosta niin vika on jossain muussa kuin kropassa
- kamu
tuohtunut kirjoitti:
seksihaluilla ja naisen "miesmäisyydellä" ole mitään tekemistä toistensa kanssa,onpahan niitä miehäkin joita ei seksi pahemmin kiinnosta...pitäiskö niitä kutsua sitten "naismaisiksi".Jos vaimoa ei seksi kiinnosta niin vika on jossain muussa kuin kropassa
no oletkohan itsekkään haluttava? kullostaa silltä etta sun muijja ei kiinnostu susta ehkä sun kannattais kattoo peiliin ennenkuin meet vieraisiin sikamaista käytöstä!
- nainen20
Harvemmin minä voin sanoa, jos ihmisen ulkonäkö ei miellytä omaa silmääni. Harvemmin sanon kenestäkään, että ihminen on _ruma_.
Saimi Nousiainen saa ihokarvani nousemaan pystyyn. Hän ei ole mielestäni kaunis. Ei sellainen, jota voisin itse ihailla tyyliin: "Olisinpa noin kaunis".
Suomesta löytyy paljon kauniimpia naisia niin julkisuudesta kuin tavallisten tallaajien joukosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884