Vapaa kuvaus

Olen tavallinen välillä "vähemmän" pirteä punapää...oikeestaan tää tukka taitaa olla lähinnä punamusta;)Kissat ovat lempparieläimiä,siitä kait toi nimimerkki MUSTAKATTI! Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

14

Kommenttia

73

1. Luotettavaa lasten/kodinhoitoapua tarjolla helsingissä

Kokenut lastenhoitaja vapaana pohjois-helsingissä.Hoito mahdollista toteuttaa myös kotonamme.Liikun omalla autolla,joten
    Lastenhoitaja
    0
    99
  2. Kokemusta omaava lastenhoitaja tarjolla helsingissä

Tarjolla olisi luotettava hoitopaikka oman 8-vuotiaan pojan ohella. Asumme pohjois-helsingissä ja tarkoitus olisi toteut
    Lastenhoitaja
    0
    80
  3. narkoosimanipulaatio???

Onko kellään kokemusta?Olen näillä näkymin joutumassa siihen operaatioon leikkauksesta parantumattoman olkapään takia,el
    7
    862
  4. niska ja hartiat jumissa.....

...eli onko kellään yhtä voimakkaita oireita johtuen niskasta,kädet puutuu ja jalatkin tuntuu oudoilta vähän väliä..tule
    22
    15265
  5. Nieleksijä

Tällä palstalla on varmaan pilvin pimein tämän tapaisia kysymyksiä...kysympähän kuitenkin:)Eli tiedossani on jo palleaty
    Sisätaudit
    1
    329
  6. Sanavapaus...

...onkin näköjään sairautta,ainakin tällä palstalla!!Luin läpi kaikki Kirkaa koskevat viestiketjut ja muutama kommentti
    Kirka
    0
    302
  7. tämä on hauska palsta...

mutta ei täältä kyllä varsinaista vastausta kysymykseensä saa...jossain vaiheessa viestiketju menee suoraan sanoen tappe
    5
    671
  8. päiväkoti ruokailu

Mitä mieltä te muut vanhemmat olette siitä että päiväkotien omat keittiöt lakkautetaan ja ruoka lapsille tulee "massatuo
    Kasvatus
    1
    550
  9. voi kissan pissa....:)

Onko kellään vinkkejä millä sais kissan olemaan pissaamatta kiellettyyn paikkaan.....kolmesta kissastani joku on keksiny
    Yleistä kissoista
    6
    573
  10. Kysta

Onko kellään tietoa millä menetelmällä munasarjasta poistetaan kysta?Itse olen näillä näkymin menossa sellaiseen operaat
    Naistentaudit
    2
    446
  11. Olkapää riesana

Apuva...onko kenelläkään tietoa mitä tarkalleen tehdään ns.narkoosi mobilisaatiossa???Olen menossa sellaiseen olkapään t
    22
    14067
  12. miehille on silmäniloa.....

No nyt on jauhettu tuutintäydeltä Saimista...mutta naiset hei,oletteko ihmetelleet miksi iltalehdessä on "iltatyttö" ja
    Tyyli
    6
    939
  13. ns.huippumalli Saimi Nousiainen

No nyt kun on keskusteluja Jari Sillanpäästä,Paris Hiltonista yms. niin aletaanpa tiedustella mielipiteitä Saimi Nousiai
    Tyyli
    14
    1551
  14. Ällöttävät ampiaiset

Kertokaa nyt hyvät ihmiset että onko teillä jokin jippo millä saa ampiaiset karkoitettua kotiterassilta!!!Näin loppukesä
    Pihasuunnittelu
    3
    795