sarsor

Olen tavallinen välillä "vähemmän" pirteä punapää...oikeestaan tää tukka taitaa olla lähinnä punamusta;)Kissat ovat lempparieläimiä,siitä kait toi nimimerkki MUSTAKATTI! Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
14
Kommenttia
73
Luotettavaa lasten/kodinhoitoapua tarjolla helsingissä
Kokenut lastenhoitaja vapaana pohjois-helsingissä.Hoito mahdollista toteuttaa myös kotonamme.Liikun omalla autolla,joten099Kokemusta omaava lastenhoitaja tarjolla helsingissä
Tarjolla olisi luotettava hoitopaikka oman 8-vuotiaan pojan ohella. Asumme pohjois-helsingissä ja tarkoitus olisi toteut080narkoosimanipulaatio???
Onko kellään kokemusta?Olen näillä näkymin joutumassa siihen operaatioon leikkauksesta parantumattoman olkapään takia,el7862niska ja hartiat jumissa.....
...eli onko kellään yhtä voimakkaita oireita johtuen niskasta,kädet puutuu ja jalatkin tuntuu oudoilta vähän väliä..tule2215265Nieleksijä
Tällä palstalla on varmaan pilvin pimein tämän tapaisia kysymyksiä...kysympähän kuitenkin:)Eli tiedossani on jo palleaty1329Sanavapaus...
...onkin näköjään sairautta,ainakin tällä palstalla!!Luin läpi kaikki Kirkaa koskevat viestiketjut ja muutama kommentti0302tämä on hauska palsta...
mutta ei täältä kyllä varsinaista vastausta kysymykseensä saa...jossain vaiheessa viestiketju menee suoraan sanoen tappe5671päiväkoti ruokailu
Mitä mieltä te muut vanhemmat olette siitä että päiväkotien omat keittiöt lakkautetaan ja ruoka lapsille tulee "massatuo1550voi kissan pissa....:)
Onko kellään vinkkejä millä sais kissan olemaan pissaamatta kiellettyyn paikkaan.....kolmesta kissastani joku on keksiny6573Kysta
Onko kellään tietoa millä menetelmällä munasarjasta poistetaan kysta?Itse olen näillä näkymin menossa sellaiseen operaat2446Olkapää riesana
Apuva...onko kenelläkään tietoa mitä tarkalleen tehdään ns.narkoosi mobilisaatiossa???Olen menossa sellaiseen olkapään t2214067miehille on silmäniloa.....
No nyt on jauhettu tuutintäydeltä Saimista...mutta naiset hei,oletteko ihmetelleet miksi iltalehdessä on "iltatyttö" ja6939ns.huippumalli Saimi Nousiainen
No nyt kun on keskusteluja Jari Sillanpäästä,Paris Hiltonista yms. niin aletaanpa tiedustella mielipiteitä Saimi Nousiai141551Ällöttävät ampiaiset
Kertokaa nyt hyvät ihmiset että onko teillä jokin jippo millä saa ampiaiset karkoitettua kotiterassilta!!!Näin loppukesä3795