narkoosimanipulaatio???

Onko kellään kokemusta?Olen näillä näkymin joutumassa siihen operaatioon leikkauksesta parantumattoman olkapään takia,eli liikeradat huonot ja kipuilua päivittäin.Onkohan se kuin "rankka" toimenpide ja kuinka kauan joutuu olemaan sairaslomalla??

7

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitaa se muutoin

kuten esim pelkällä käynnillä asian osaavan manuaaliterapeutin vastaanotolla?
      miksi mennä tollaiseen jos ei ole kokeillut pehmeitä tehokkaita vaihtoehtoja kuten esim minä.

• hoidettu

Eipä tuo tutkimusten mukaan ole yhtään sen toimivampi vaihtoehto kuin ilman narkoosiakin tapahtuva mestarikansanparantajan tekemä mobilisaatiohoito. Narkoosimanipulaatiossa tosin rikotaan väkisin liikettä rajoittavia ja kipua aiheuttavia kiinnikkeitä ja mobilisaatiossa taas korjataan niiden aiheuttaja, jolloin tulos on parempi.

• molempiin olkapäihin /...

Jos nyt saisin valita, en menisi, koska molempien olkapäiden liikeradat jäivät huonoiksi. On jumpattu ja koetettu kaikki mahdollinen. Lisäksi itselläni toisen olkapään irrotuksessa tuli repeämä, koska ajankohta ei kai ollut vielä silloin "kypsä".
      Harkitsisin
      ps. ennen operoimista olin kärsinyt särkyä ainakin 2-3 vuotta

• edellisessä

että junmpattu ja koetettu kaikki mahdollinen?
        kerrotko mitä kaikkea tohon kaikki mahdollinen sisältyy?
        onko siinä käyty
        a) kansanparantajalla
        b) kalevalaisella kansanparantajalla
        c) kuntohoitajalla padasjoella
        d)manuaaliterapeutilla mynämäellä
        e)kaustisilla
        olis kiva tietää miten homma eteni ja mistä koit ettei ollut apua

• jos

se tehdään oikea-aikaisesti, ja tiedossa on myös hyvä olla magneettikuvauksen tilanne- ettei turhaan mene manipulaation piikkiin repeämät.

• lius

ei kannata pelätä. Olin samassa toimenpiteessä kaksi viikkoa sitten, tehtiin samalla kiertäjäkalvosimen leikkaus. Nukutettiin, ja kun heräsin en olisi siitä toimenpiteestä mitään tiennyt, jos lääkäri ei olisi asiaa sanonut. Siinä vain voimalla irrotetaan kiinnikkeet ja se tehdään aina narkoosissa siitä niikin, KUn olet toimenpiteessä ollut, kerro kuulumisia.

• närkästynyt

Minulle tehtiin 2 viikkoa sitten kys operaatio tosin selkäydin puudutuksella, polveen ei ole liikerata palautunut toukokuisen polkupyörä onnettomuuden jälkeen,kipua ei ole,kovaa kuntoutusta itse aamuin illoin ja fyssarilla 2-3 kertaa viikossa,polvi on jäykkä,liikerata nyt reilu 90,,kauhuissani mietin tuleeko polvi kuntoon ikinä,tähän asti ei ole ollut koskaan mitään vaivaa jaloissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      118
      7488
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      74
      6291
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5194
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4505
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4206
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      227
      4091
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      3995
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3898
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55
      3022
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48