Tietääkö kukaan mistä voisi hankkia (muualta kuin postimyynnistä) sellaisen ilmatäytteisen tilapäissängyn? Töpseli seinään ja patja täyttyy/tyhjenee muutamassa minuutissa.
Ilmapatja
7
20550
Vastaukset
- kaupasta
esim jyskistä
- toki..
Keravan Honkkarissa näin eilen, tais olla 19,95. Ei sellasella kyllä mitään tee, sanoo useat moisen hankkineet..
- Ripatti
Satuin viime viikolla näkemään Lidlissä niitä ilmapatjoja. Mun 20-vuotias poika tilasi tv-shopista sellaisen sängyn ja aika pian hylkäsi sen, koska se on niin "heilakka" nukuttavaksi, pari kertaa oli pyörähtänyt yöllä lattialle kesken unien. Joten älä osta semmoista korkeaa mallia...
- elvis1
Meillä ollut sellainen matala versio vieraspatjana kolmatta vuotta, ja hyvin on asiaansa palvellut.
- Nimetön
muu kolmikerroksisia ilmalla täytettäviä ja muutamassa minuutissa täytettäviä patjoja, joihin voi lakanankin petata ja päältä on plyysiä.
Erittäin ihana nukkua, hinta , 100 eukkua. Ostimme kaksi kappaletta kahden hengen sänkyä ja on aivan ihana nukkua. Suosittelen, eivät herää vieraatkaan lattialta, vaan on kuin hotellisänky.- ilmapatjanne?
Jos TV-myynnistä, mistä firmasta?
- Omistaja :)
Ostin itse jyskistä tämmöisen ilmasängyn (vai patjan?), no kumminkin, todella hyvä nukkua! suosittelen, ja tarpeen tullen todella helppo siirtää / tyhjentää. Luksusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111