Kohta on pimeää
Sytyttelen lyhtyjä
kuistille ja puiden oksille.
Hiljaa tuuli kahisuttaa
puiden lehtiä.
Taivas on täynnä
paksuja tummia pilviä
Minun on kiedottava
huivi tiukemmin harteilleni.
Maasta tulee kylmää
yön vilpoisuutta.
Kahvikuppini jossa on
kielon kuvia
lämmittää sormiani.
Tästäkin hetkestä
minä nautin - sinun kanssasi.
Suudelman lähetän sinne jonnekin.
Minun on ikävä sinua.
ENNEN YÖTÄ
42
1250
Vastaukset
- TheDragonLord
on kauniita kun pimee syksy on, vaan aika on jälleen ajaton... Mutta syksyhän vuodenaika on..:)
- *MURUKULTA*
Kyllä, olemme samaa mieltä, lyhdyt ovat kauniita!
Haluaisi vain katsella, tuntea tuulta ja hengittää syksyn ensi tuoksuja..:) Kiitos sinulle!
(onkohan tuolla pimeessä mörköjä?) :/ - TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
Kyllä, olemme samaa mieltä, lyhdyt ovat kauniita!
Haluaisi vain katsella, tuntea tuulta ja hengittää syksyn ensi tuoksuja..:) Kiitos sinulle!
(onkohan tuolla pimeessä mörköjä?) :/Mutta riippuen kumminkin millä mielellä sinne menet..! Hups niin niin hyvää iltaa..:)))
- *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
Mutta riippuen kumminkin millä mielellä sinne menet..! Hups niin niin hyvää iltaa..:)))
Valossa kun katsoo pimeeseen, vähän pelottaa! :/
Pimeässä kun katsoo, näkee valoo, eikä pelota! :)
Mitä tarkoitat, millä mielellä?..Niin niin, kysympähän kuitenkin! :) - TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
Valossa kun katsoo pimeeseen, vähän pelottaa! :/
Pimeässä kun katsoo, näkee valoo, eikä pelota! :)
Mitä tarkoitat, millä mielellä?..Niin niin, kysympähän kuitenkin! :)kauhua odottaa, siitä myös saa..!
Jos ei muuta pelottelee itsensä kaikenlaisilla kuvitelmilla... - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
kauhua odottaa, siitä myös saa..!
Jos ei muuta pelottelee itsensä kaikenlaisilla kuvitelmilla...jos ne ei olekkaan kuvitelmia?..
Penskana meni pilkkopimeessä
metsässä, nyt en lähtis vähässä
kummassa, en! :) - TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
jos ne ei olekkaan kuvitelmia?..
Penskana meni pilkkopimeessä
metsässä, nyt en lähtis vähässä
kummassa, en! :)kanssa aina kävin kun se eli, koira oli peloissaan:))) No nyt sitäkään ei enää ole, eipä ole metsäretkiäkään enää...
- *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
kanssa aina kävin kun se eli, koira oli peloissaan:))) No nyt sitäkään ei enää ole, eipä ole metsäretkiäkään enää...
Viisas koira! :)) Voiko kysyä, mikä sille tuli?
Metsät on ihania kävellä, minulle siellä tulee joku ihme rauhallisuus..Onkx sun metsäs ottanut jalat alle..vai onko itestä kiinni? - TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
Viisas koira! :)) Voiko kysyä, mikä sille tuli?
Metsät on ihania kävellä, minulle siellä tulee joku ihme rauhallisuus..Onkx sun metsäs ottanut jalat alle..vai onko itestä kiinni?entisellä hautuumaalla... Joskus 1700-1800 luvulla tässä paikassa on teloitettu ihmisiä ja hutoja ei ole merkattu..! On tullut kiirekkin metsästä yöllä, ja tunne että varmaan en ole yksin, sillä karvat nousee pystyyn kun sen tuntee..:/
- *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
entisellä hautuumaalla... Joskus 1700-1800 luvulla tässä paikassa on teloitettu ihmisiä ja hutoja ei ole merkattu..! On tullut kiirekkin metsästä yöllä, ja tunne että varmaan en ole yksin, sillä karvat nousee pystyyn kun sen tuntee..:/
Toi on kyllä aika huisi! Minä olen aivan suu auki!!
Kuinka siihen on rakennettu, jos se on hautuumaa?
Tuota, eikö siellä voisi joku käydä "siunaamassa" sitä paikkaa? Se on kyllä melkoinen tunne niskassa.. - TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
Toi on kyllä aika huisi! Minä olen aivan suu auki!!
Kuinka siihen on rakennettu, jos se on hautuumaa?
Tuota, eikö siellä voisi joku käydä "siunaamassa" sitä paikkaa? Se on kyllä melkoinen tunne niskassa..Mutta ei se auta kun ne ei tiedä itsekkään kaikkia paikkoja...
Tämä paikka on nimeltään teloitusvuori..! - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
Mutta ei se auta kun ne ei tiedä itsekkään kaikkia paikkoja...
Tämä paikka on nimeltään teloitusvuori..!En tiedä, mitä ajatella..missä tämmöinen paikka on?
- TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
En tiedä, mitä ajatella..missä tämmöinen paikka on?
Mitä tuohon vastaisin ?:)))
Ei ne minua häiritse, sillä osaan tarvittaessa olla pahakin... (poppamies) - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
Mitä tuohon vastaisin ?:)))
Ei ne minua häiritse, sillä osaan tarvittaessa olla pahakin... (poppamies)Pahakin kääntyy itseään vastaan..viisaus täytyy olla voimissa, sinulla varmaan on. Pysyykö kattilat kaapissa? (pakko keventää!) :)
- TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
Pahakin kääntyy itseään vastaan..viisaus täytyy olla voimissa, sinulla varmaan on. Pysyykö kattilat kaapissa? (pakko keventää!) :)
minun kattilat on liimattu kiinni:))
Ei kun täällä on aina rauhallista,
kyllä minä välillä heidät tunnen,
mutta ei ne melua eikä kolua..:) - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
minun kattilat on liimattu kiinni:))
Ei kun täällä on aina rauhallista,
kyllä minä välillä heidät tunnen,
mutta ei ne melua eikä kolua..:)Hyvä syy käydä ulkona syömässä! :) Joskus on vaikeuksia tuon ajattelun kanssa, kun oikein sapettaa joku, mutta nykyään aikas heti vetää kaikki "manaukset" pois..pikku hiljaa kait viisastuu! :/
- TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
Hyvä syy käydä ulkona syömässä! :) Joskus on vaikeuksia tuon ajattelun kanssa, kun oikein sapettaa joku, mutta nykyään aikas heti vetää kaikki "manaukset" pois..pikku hiljaa kait viisastuu! :/
mistäs niitä saisit, tekeekö vihamiehet kiusaa..?
- *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
mistäs niitä saisit, tekeekö vihamiehet kiusaa..?
Otappa niistä selvää! Selitä nyt tässä!!! :/
Tuota, joskus pelkkä ajatus saa ihmiset kompuroimaan tai jotain..parempi minun ajatella jotain rauhoittavaa...:)
Samoin tunnen, ikävää, kaipuuta, sinne kauaksi.
hyvää yätä.
Minullä päivä vasta puolessa.
Sanon aamulla vasta hyvää yötä.- *MURUKULTA*
Voi, sinnuu! Töissä kun olet?
Koita jaksaa, kyllä aamu sieltä tulee! :)
Kiitos sinulle sinne! :)
Makuiseni runo :) ...!!
- *MURUKULTA*
Omat hyvät puolensa syysilloissa on!
Hyvä, että meillä on vuodenajat!
Kiitos sinulle sinne! :)
- TheDragonLord
Entäs kortit pallot, kristallit ja quilauta..?
- *MURUKULTA*
Täytyyhän "lapsella" harrastus olla..:))))
- TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
Täytyyhän "lapsella" harrastus olla..:))))
Mitähän muita harrastuksia sieltä löytys, jos alkas taskulampulla etsimään..?:)))
No on ne minullakin aina ollut harrastukset..:)
Siksipä juuri nuo yölliset metsä reissut ennemmin... - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
Mitähän muita harrastuksia sieltä löytys, jos alkas taskulampulla etsimään..?:)))
No on ne minullakin aina ollut harrastukset..:)
Siksipä juuri nuo yölliset metsä reissut ennemmin...Unohdetaan minut nyt kokonaan, ja alas kertoon mitäs se sinä siellä metsässä "lenkkeilit"..hihi..! :D *odottaa silmät levällään*! --> ¤¤
- TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
Unohdetaan minut nyt kokonaan, ja alas kertoon mitäs se sinä siellä metsässä "lenkkeilit"..hihi..! :D *odottaa silmät levällään*! --> ¤¤
Laitoin kivet neljäänilman suuntaan ja menin itse keskelle... Silmätkiinni istut siinä, lausut muutamat sanat..! Rupee tapahtuun, siitä ei saa lähtee pois tai voi käydä huonosti...
- TheDragonLord
TheDragonLord kirjoitti:
Laitoin kivet neljäänilman suuntaan ja menin itse keskelle... Silmätkiinni istut siinä, lausut muutamat sanat..! Rupee tapahtuun, siitä ei saa lähtee pois tai voi käydä huonosti...
en rupee tänne kirjottelemaan..!
- *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
joskus joku on sanonut ettei taakseen saa katsoo, kuulu mitä tahansa..lapissa..!mmm..
Mikä saa sinut tekeen sellaista? - TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
joskus joku on sanonut ettei taakseen saa katsoo, kuulu mitä tahansa..lapissa..!mmm..
Mikä saa sinut tekeen sellaista?luulisin, en ole tehnyt sitä pitkiin-aikoihin..!
Ehkä halusin vastauksia asioihin... - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
luulisin, en ole tehnyt sitä pitkiin-aikoihin..!
Ehkä halusin vastauksia asioihin...se, haluaa tietää ensin. Kysymyksiä voi hakea monelta eri sektorilta ja niihin vastauksia. Jokaisen kohdalla tilanne on uniikki.
- TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
se, haluaa tietää ensin. Kysymyksiä voi hakea monelta eri sektorilta ja niihin vastauksia. Jokaisen kohdalla tilanne on uniikki.
se jännitys on kadonnut siitä...Tiedä sitten kun tulee nää syksynpimeet jos mielenkiinto palaa...
Tänään kumminkin tiedän miten toimin ja voin etukäteen arvioida vastaukset... (No jaa) - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
se jännitys on kadonnut siitä...Tiedä sitten kun tulee nää syksynpimeet jos mielenkiinto palaa...
Tänään kumminkin tiedän miten toimin ja voin etukäteen arvioida vastaukset... (No jaa)se olis kuule mukavaa, kun elämä olisi yxinkertaista, suoraviivaista ja tasapaksua!? Mixi tekee sitä vieläkin kiemuraisempaa? Vähemmälläkin pääsis!! :)))
- TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
se olis kuule mukavaa, kun elämä olisi yxinkertaista, suoraviivaista ja tasapaksua!? Mixi tekee sitä vieläkin kiemuraisempaa? Vähemmälläkin pääsis!! :)))
meinaat:)) Oletko jo oppinut elämän salaisuudet,
minä en vaan opi omia vaikka kuin opettelisin:)) - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
meinaat:)) Oletko jo oppinut elämän salaisuudet,
minä en vaan opi omia vaikka kuin opettelisin:))päästä helpolla! :)) Ei, en ole oppinut minäkään..mmm.. juuri mitään. Aina lyö päätä seinään! :)))
Kaikki ei ajatele näitä asioita, on varmaan jotenkin ..mmm..??..helpompaa??.. No, mitäs olet oppinut?.. jotain kuitenkin! :)) Et luista!! :Q - TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
päästä helpolla! :)) Ei, en ole oppinut minäkään..mmm.. juuri mitään. Aina lyö päätä seinään! :)))
Kaikki ei ajatele näitä asioita, on varmaan jotenkin ..mmm..??..helpompaa??.. No, mitäs olet oppinut?.. jotain kuitenkin! :)) Et luista!! :Qluista jos ne ovat ristissä... Luistelisin mielellään mutta onhan tuosta jo aikaa...
Taidan jättää väliin, sitäpaitsi ei ole talvikaan..:)
Oppinut no en juuri mitään ihan alussa, kuin alastomana tallaillen..:)) Enhän minä mitään osaa..! - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
luista jos ne ovat ristissä... Luistelisin mielellään mutta onhan tuosta jo aikaa...
Taidan jättää väliin, sitäpaitsi ei ole talvikaan..:)
Oppinut no en juuri mitään ihan alussa, kuin alastomana tallaillen..:)) Enhän minä mitään osaa..!nyt minun pitäisi ymmärtää tuosta jotain..mmm...?? Mitä jos kertoisit..vai olisiko syytä mennä nukkumaan? :))
- TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
nyt minun pitäisi ymmärtää tuosta jotain..mmm...?? Mitä jos kertoisit..vai olisiko syytä mennä nukkumaan? :))
syytä olis näin yöllä mennä nukkumaan..:))
Kertoisin, kertoisit kertomalla ne kerrat, kertoja vetää henkeään, joten on hankala alkaa tässä kertomaan..:))
Kysyisit kysymällä vastaisin vastauksilla... - *MURUKULTA*
TheDragonLord kirjoitti:
syytä olis näin yöllä mennä nukkumaan..:))
Kertoisin, kertoisit kertomalla ne kerrat, kertoja vetää henkeään, joten on hankala alkaa tässä kertomaan..:))
Kysyisit kysymällä vastaisin vastauksilla...Minä toivotan sinulle mukavaa aamuyötä, uni kutsuu nyt minua, josko jotain mukavaa untakin olisi minulle varattu! :)) Hyviä unennäköjä! Hei sit! :)
- TheDragonLord
*MURUKULTA* kirjoitti:
Minä toivotan sinulle mukavaa aamuyötä, uni kutsuu nyt minua, josko jotain mukavaa untakin olisi minulle varattu! :)) Hyviä unennäköjä! Hei sit! :)
unia:)) No jo oli iso ok, hermostuitko jo..?
Nuku söpöjä unia! Hei hei!:))) - förbi
TheDragonLord kirjoitti:
Nuku söpöjä unia! Hei hei!:)))Sinä olet hullu.
- Förbille
TheDragonLord kirjoitti:
Nuku söpöjä unia! Hei hei!:)))viisas vai haluatko muutakin? Se mitä et saanut et tule koskaan saamaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154