Paavalilla ja Timoteuksella ja Teuvolla ja Naomilla?
Paavalin julistuksen perusteella nuorelle Timoteukselle
aukeni tie ahtaalle portille Kristuksen luokse.
Samoin kävi täällä netissä pari viikkoa sitten nuorelle Naomille,
kun hän käydyn keskustelun yhteydessä uskoi, että se mitä hänelle
kirjoitin on totta. Eikä siihen ihmiskäsiä tarvittu.
Tässä olisi täällä netissäkin syytä juhlia, koska
taivaassakin on tätä jo juhlittu:
"Minä sanon teille: näin on taivaassakin: Yhdestä
syntisestä, joka kääntyy, iloitaan siellä enemmän
kuin yhdeksästäkymmenestäyhdeksästä hurskaasta,
jotka eivät ole parannuksen tarpeessa."
Mitä yhteistä on?
30
1291
Vastaukset
- siunaus ja paraneminen
kirjoitat näin "Eikä siihen ihmiskäsiä tarvittu."
Jeesus laittoi kyllä kätensä ihmisten päälle siunatessaan ja parantaessaan heitä.
"Ja hän ei voinut siellä tehdä mitään voimallista tekoa, paitsi että paransi joitakuita sairaita panemalla kätensä heidän päälleen."
Paavali pani kätensä 12 apostolin päälle kasteen yhteydessä ja he saivat Pyhän Hengen.
"Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen. Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat."
"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."Pyhä Henki hänen sydämeensä laskeutui, kun
hän kuuli totuuden sanat, ja uskoi. Itse hän voi
kertoa siitä tarkemmin.
Usko jo sinäkin, että emme enää enää alkuseurakunnan aikaa,
vaan Jumala itse kutsuu omansa juuri niin kuin on
minutkin, Heikin ja Naomin kutsunut.- ennaltamäärätyt
TeuvoSuni kirjoitti:
Pyhä Henki hänen sydämeensä laskeutui, kun
hän kuuli totuuden sanat, ja uskoi. Itse hän voi
kertoa siitä tarkemmin.
Usko jo sinäkin, että emme enää enää alkuseurakunnan aikaa,
vaan Jumala itse kutsuu omansa juuri niin kuin on
minutkin, Heikin ja Naomin kutsunut.Jumalalla on tietty valittujen joukko määrättyyn tarkoitukseen valittuja ihmisiä.
Ef. 1:5
edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan,
Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, että te menisitte ja kantaisitte paljon hedelmää.
Mutta sen lisäksi kaikkia kutsutaan Karitsan suureen hääjuhlaan. Kaikki eivät vain ota kutsua vastaan.
Menkää siis teiden risteyksiin ja kutsukaa häihin, keitä tapaatte.' Mutta he rupesivat estelemään, kellä pelto ostettu, kenellä härkiä jne. esteitä. - Naomi
Ei tässä ajassa ihmiskäsien kautta tule muita kuin saatananhenkiä ihmisiin...
Totuuden... eli Pyhän Hengen saamiseksi riittää, että ottaa Totuuden iloiten vastaan sydämeensä.
Teuvon aikaisemmista keskusteluvastauksista voit lukea, miksi ei enää toimi alkuseurakunnan käytännöt tuon asian suhteen. Sitä hän on monessa vastauksessaan teille tuonut esille... silti te samoja asioita jauhatte...
Minä olen itse henkilökohtaisesti joutunut kokemaan sen, kun saatananhenki on tullut ihmiskäsien kautta minuun, enkä silloin ole sitä tajunnut... tänä päivänä, kun Totuus on minulle valjennut, tiedän että sellainen istutettiin minuun käsien kautta... oliko sen jälkeen minulla rauha, kun jouduin sen hengen kanssa elämään... ei ollut rauhaa... mutta sitä ei voi ennemmin ymmärtää kuin vasta sitten, kun Totuus pääsee vaikuttamaan sydämeen...
Tänä päivänä minulla on oikeasti sydämessäni rauha ja se rauha tulee Totuudesta. - tietenkin
Naomi kirjoitti:
Ei tässä ajassa ihmiskäsien kautta tule muita kuin saatananhenkiä ihmisiin...
Totuuden... eli Pyhän Hengen saamiseksi riittää, että ottaa Totuuden iloiten vastaan sydämeensä.
Teuvon aikaisemmista keskusteluvastauksista voit lukea, miksi ei enää toimi alkuseurakunnan käytännöt tuon asian suhteen. Sitä hän on monessa vastauksessaan teille tuonut esille... silti te samoja asioita jauhatte...
Minä olen itse henkilökohtaisesti joutunut kokemaan sen, kun saatananhenki on tullut ihmiskäsien kautta minuun, enkä silloin ole sitä tajunnut... tänä päivänä, kun Totuus on minulle valjennut, tiedän että sellainen istutettiin minuun käsien kautta... oliko sen jälkeen minulla rauha, kun jouduin sen hengen kanssa elämään... ei ollut rauhaa... mutta sitä ei voi ennemmin ymmärtää kuin vasta sitten, kun Totuus pääsee vaikuttamaan sydämeen...
Tänä päivänä minulla on oikeasti sydämessäni rauha ja se rauha tulee Totuudesta."Ei tässä ajassa ihmiskäsien kautta tule muita kuin saatananhenkiä ihmisiin..."
ei pidä mennä sellaisten lahkolaisten käsien alle, joilla ei ole itsellään Totuuden Hengeä.
mutta miksi Totuuden Hengen saaneen ihmisenkin käsistä tulisi saatananhenkiä ihmisiin? - Naomi
tietenkin kirjoitti:
"Ei tässä ajassa ihmiskäsien kautta tule muita kuin saatananhenkiä ihmisiin..."
ei pidä mennä sellaisten lahkolaisten käsien alle, joilla ei ole itsellään Totuuden Hengeä.
mutta miksi Totuuden Hengen saaneen ihmisenkin käsistä tulisi saatananhenkiä ihmisiin?Kenenkään ihmisten käsien alta ei tänä päivänä tule muuta kuin saatananhenkiä... katsos, jos sinäkin olet jonkun saatananhengen saanut itseesi asumaan jonkun käsien alta... et sinä sitä voi ymmärtää kuin vasta sitten, kun pystyt Totuuden ottamaan vastaan ja myös uskomaan sen.
Kyllähän sinä luulet, että se on Pyhä Henki... ei se ole... se vain matkii sitä... tosin nyt tiedän, että se matkii todella huonosti... mutta silti kun peitteet on silmillä ja ei näe... niin noin selvä eksytyskin jää ihmisiltä tajuamatta. - kysyn vielä uudestaan
Naomi kirjoitti:
Kenenkään ihmisten käsien alta ei tänä päivänä tule muuta kuin saatananhenkiä... katsos, jos sinäkin olet jonkun saatananhengen saanut itseesi asumaan jonkun käsien alta... et sinä sitä voi ymmärtää kuin vasta sitten, kun pystyt Totuuden ottamaan vastaan ja myös uskomaan sen.
Kyllähän sinä luulet, että se on Pyhä Henki... ei se ole... se vain matkii sitä... tosin nyt tiedän, että se matkii todella huonosti... mutta silti kun peitteet on silmillä ja ei näe... niin noin selvä eksytyskin jää ihmisiltä tajuamatta."Kenenkään ihmisten käsien alta ei tänä päivänä tule muuta kuin saatananhenkiä..." Ei kenenkään käsien alta...
Naomi 3.9.2006 klo 16.14
..
Jos tulen Naomin tai Teuvon käsien alle siunattavaksi, niin saankin teiltä saatananhengen? kysyn vielä uudestaan kirjoitti:
"Kenenkään ihmisten käsien alta ei tänä päivänä tule muuta kuin saatananhenkiä..." Ei kenenkään käsien alta...
Naomi 3.9.2006 klo 16.14
..
Jos tulen Naomin tai Teuvon käsien alle siunattavaksi, niin saankin teiltä saatananhengen?käsiään kenenkään ihmisen päälle, eikä heistä
virtaa Henkeä yhteenkään ihmiseen.
Me voimme kertoa vain totuuden, ja jos se herättää
ihmisessä kaipauksen samaan totuuteen, niin silloin
puuttuu Kristus taivaasta asiaan, ja hoitaa itse
loput, kuten Naomillekin teki.
Se Naomin kanssa käyty keskustelu on tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000018731767- Paavalilta
Naomi kirjoitti:
Kenenkään ihmisten käsien alta ei tänä päivänä tule muuta kuin saatananhenkiä... katsos, jos sinäkin olet jonkun saatananhengen saanut itseesi asumaan jonkun käsien alta... et sinä sitä voi ymmärtää kuin vasta sitten, kun pystyt Totuuden ottamaan vastaan ja myös uskomaan sen.
Kyllähän sinä luulet, että se on Pyhä Henki... ei se ole... se vain matkii sitä... tosin nyt tiedän, että se matkii todella huonosti... mutta silti kun peitteet on silmillä ja ei näe... niin noin selvä eksytyskin jää ihmisiltä tajuamatta."Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena; mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa."
Paavalilta kirjoitti:
"Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena; mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa."
"Annan teille suosituksen sisarestamma Foibesta,
joka on Kenkrean seurakunnan palvelija.
Ottakaa hänet vastaan Herran palvelijana niin kuin
pyhille sopii ja auttakaa häntä kaikessa, missä
hän tarvitsee teitä. Onhan hän itsekin ollut
tukena monille, myös minulle."- niinhän se meni
TeuvoSuni kirjoitti:
"Annan teille suosituksen sisarestamma Foibesta,
joka on Kenkrean seurakunnan palvelija.
Ottakaa hänet vastaan Herran palvelijana niin kuin
pyhille sopii ja auttakaa häntä kaikessa, missä
hän tarvitsee teitä. Onhan hän itsekin ollut
tukena monille, myös minulle."Miksi vielä viittaat lakanneen alkuseurakunnan oppeihin, eihän ne ole enää voimassa, kun kerran oppisi mukaan Saatana hallitsee tätä maailmaa eikä ole mitään kristillistä seurakuntaa olemassakaan, vaan "kaikkien ihmisten käsien alla virtaa saatanan henget", kuten Naomi sinulta saamiensa neuvojen perusteella tuolla äsken todisti?
niinhän se meni kirjoitti:
Miksi vielä viittaat lakanneen alkuseurakunnan oppeihin, eihän ne ole enää voimassa, kun kerran oppisi mukaan Saatana hallitsee tätä maailmaa eikä ole mitään kristillistä seurakuntaa olemassakaan, vaan "kaikkien ihmisten käsien alla virtaa saatanan henget", kuten Naomi sinulta saamiensa neuvojen perusteella tuolla äsken todisti?
kun vähän väliä aina joku jäljentää minulle
Raamattua ja vetoaa siihen, että näinhän
alkuseurakunnankin aikana toimittiin.
Minunko opiksi sinä kaikki tästä annetut Jumalan
ilmoitukset teet? Olenpa todella ollut mahtava
mies, jo paljon ennen syntymääkin, kun kerran
Jeremiallekin olen tämän ilmoittanut:
"Tytär Siionin minä tuhoan, suloisen ja hemmotellun
kaupungin. Sen luokse tulevat vieraat paimenet
laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille,
jokainen ahmii oman osansa laitumesta."- Naomi
niinhän se meni kirjoitti:
Miksi vielä viittaat lakanneen alkuseurakunnan oppeihin, eihän ne ole enää voimassa, kun kerran oppisi mukaan Saatana hallitsee tätä maailmaa eikä ole mitään kristillistä seurakuntaa olemassakaan, vaan "kaikkien ihmisten käsien alla virtaa saatanan henget", kuten Naomi sinulta saamiensa neuvojen perusteella tuolla äsken todisti?
Kirjoitit näin:
"kuten Naomi sinulta saamiensa neuvojen perusteella tuolla äsken todisti?"
Yksin Jumala on neuvonut minua tässä asiassa. Kenenkään ihmisten neuvoja ei ole tarvinnut minun seurata. Teuvo ainoastaan julisti Totuutta tuolloin pari viikkoa sitten, ja minä otin sen vastaan... tämäkin tapahtui yksin Jumalan armosta. - eli siunausta
TeuvoSuni kirjoitti:
käsiään kenenkään ihmisen päälle, eikä heistä
virtaa Henkeä yhteenkään ihmiseen.
Me voimme kertoa vain totuuden, ja jos se herättää
ihmisessä kaipauksen samaan totuuteen, niin silloin
puuttuu Kristus taivaasta asiaan, ja hoitaa itse
loput, kuten Naomillekin teki.
Se Naomin kanssa käyty keskustelu on tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=2200000001873176717 Kun Joosef näki, että hänen isänsä pani oikean kätensä Efraimin pään päälle, se oli hänestä väärin, ja hän tarttui isänsä käteen siirtääkseen sen Manas- sen pään päälle.
18 Hän sanoi isälleen: "Ei noin, isäni, tämä tässä on esikoinen. Pane oikea kätesi hänen päänsä päälle."
19 Mutta isä ei suostunut, vaan sanoi: "Tiedän, poikani, tiedän. Myös Manasses- ta on tuleva kokonainen kansa, ja hänkin on kasvava mahtavaksi, mutta hänen nuorempi veljensä tulee vielä mahtavammaksi ja hänen jälkeläisistään kasvaa kansojen paljous." [4. Moos. 1:32-35]
20 Ja hän siunasi heidät sinä päivänä sanoen: "Siunatessaan israelilaiset lausuvat teidän nimenne ja sanovat: 'Jumala tehköön sinut Efraimin ja Manassen veroiseksi.'" Niin hän asetti Efraimin Manassen edelle. [Hepr. 11:21] - kannattaa.
Naomi kirjoitti:
Kirjoitit näin:
"kuten Naomi sinulta saamiensa neuvojen perusteella tuolla äsken todisti?"
Yksin Jumala on neuvonut minua tässä asiassa. Kenenkään ihmisten neuvoja ei ole tarvinnut minun seurata. Teuvo ainoastaan julisti Totuutta tuolloin pari viikkoa sitten, ja minä otin sen vastaan... tämäkin tapahtui yksin Jumalan armosta.Uskon mitä kerrot, mutta ole varovainen henkien kanssa ja henkivaltojen kanssa. Henget tulee koetella, eikä uskoa kaikkia henkiä luullen niitä totuuden hengeksi, jos sitä sanaa hoetaan. Valheella on nimittäin toinenkin nimi. Usein sitä kutsutaan juuri totuudeksi. Jeesuksen yksi nimi on totuus. Minä olen tie ja totuus ja elämä. Samoin saatana esiintyy Jeesuksena sanoen itseään ja henkeään totuuden hengeksi "Minä se olen". Eikä ihme, sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Kannattaa pysyä siinä uskossa ja Hengessä, johon vanhempasi on sinut jo lapsena kasteessa antanut kastaa ja lapsen uskossa kasvaen Kristuksen tuntemisen kautta. - Naomi
kannattaa. kirjoitti:
Uskon mitä kerrot, mutta ole varovainen henkien kanssa ja henkivaltojen kanssa. Henget tulee koetella, eikä uskoa kaikkia henkiä luullen niitä totuuden hengeksi, jos sitä sanaa hoetaan. Valheella on nimittäin toinenkin nimi. Usein sitä kutsutaan juuri totuudeksi. Jeesuksen yksi nimi on totuus. Minä olen tie ja totuus ja elämä. Samoin saatana esiintyy Jeesuksena sanoen itseään ja henkeään totuuden hengeksi "Minä se olen". Eikä ihme, sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Kannattaa pysyä siinä uskossa ja Hengessä, johon vanhempasi on sinut jo lapsena kasteessa antanut kastaa ja lapsen uskossa kasvaen Kristuksen tuntemisen kautta.Kun Totuuden saa tietää, niin ei sitä mikään voi valheeksi tehdä... Pyhä Henki paljastaa minulle minkä hengen asialla sinä olet.
Sen takia mielistelysi on turhaa, en tarvitse sitä. Juuri perinteiden kumartaminen saa ihmisen lankeamaan... kun uskotaan, että näinhän tämä on ollut jo sukupolvien ajan... mutta, kun saatanakin on tehnyt työtään pitkän ajan.
Huomaan kyllä, että sinussa oleva henki yrittää mielistelyn kautta saada lankeamaan. Se ei onnistu, koska tiedän Totuuden ja Totuuden saanutta ihmistä ei saa lankemaan. Niin yksinkertaista se on. kannattaa. kirjoitti:
Uskon mitä kerrot, mutta ole varovainen henkien kanssa ja henkivaltojen kanssa. Henget tulee koetella, eikä uskoa kaikkia henkiä luullen niitä totuuden hengeksi, jos sitä sanaa hoetaan. Valheella on nimittäin toinenkin nimi. Usein sitä kutsutaan juuri totuudeksi. Jeesuksen yksi nimi on totuus. Minä olen tie ja totuus ja elämä. Samoin saatana esiintyy Jeesuksena sanoen itseään ja henkeään totuuden hengeksi "Minä se olen". Eikä ihme, sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Kannattaa pysyä siinä uskossa ja Hengessä, johon vanhempasi on sinut jo lapsena kasteessa antanut kastaa ja lapsen uskossa kasvaen Kristuksen tuntemisen kautta.Saatanan miellyttämisen evankeliumin ihana tuote:
"Kannattaa pysyä siinä uskossa ja Hengessä, johon
vanhempasi on sinut jo lapsena kasteessa antanut
kastaa ja lapsen uskossa kasvaen Kristuksen tuntemisen kautta."
Tässä todella yksi vahva ote, jolla Saatana pitää
tätäkin kansaa mukana tässä isiltä perityssä
tyhjänpäiväisessä elämässä. Tämä on todella
kaukana Raamatun totuudesta:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis
luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja
lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä
omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."
Raamattua tuntemattomille vielä pieni huomautus:
Nämä olivat Jeesuksen sanat, eikä sunilaista harhaoppia.- jotta
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanan miellyttämisen evankeliumin ihana tuote:
"Kannattaa pysyä siinä uskossa ja Hengessä, johon
vanhempasi on sinut jo lapsena kasteessa antanut
kastaa ja lapsen uskossa kasvaen Kristuksen tuntemisen kautta."
Tässä todella yksi vahva ote, jolla Saatana pitää
tätäkin kansaa mukana tässä isiltä perityssä
tyhjänpäiväisessä elämässä. Tämä on todella
kaukana Raamatun totuudesta:
Raamattua tuntemattomille vielä pieni huomautus:
Nämä olivat Jeesuksen sanat, eikä sunilaista harhaoppia."Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis
---
Kyllä tuo kohta sanottiin siinä yhteydessä, kun haettiin Jeesuksen fyysisiä seuraajia, joiden tuli luopua sidoksistaan ja lähteä konkreettisesti seuraamaan ja vaeltelemaan Jeesuksen kanssa.
Ei tuo kohta tarkoita sitä, että sinun tulee luopua lapsen uskostasi Jeesukseen ja kristillisestä kasteestasi nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, jonka olet jo lapsena saanut.
Ef.6
1. Lapset, olkaa vanhemmillenne kuuliaiset Herrassa, sillä se on oikein.
2 "Kunnioita isääsi ja äitiäsi" -tämä on ensimmäinen käsky, jota seuraa lupaus-
3 "että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä".
Sananl. 6:20
Säilytä, poikani, isäsi käsky äläkä hylkää äitisi opetusta. jotta kirjoitti:
---
Kyllä tuo kohta sanottiin siinä yhteydessä, kun haettiin Jeesuksen fyysisiä seuraajia, joiden tuli luopua sidoksistaan ja lähteä konkreettisesti seuraamaan ja vaeltelemaan Jeesuksen kanssa.
Ei tuo kohta tarkoita sitä, että sinun tulee luopua lapsen uskostasi Jeesukseen ja kristillisestä kasteestasi nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, jonka olet jo lapsena saanut.
Ef.6
Säilytä, poikani, isäsi käsky äläkä hylkää äitisi opetusta.kirjani sivulta 358 kirjoitus: "Neljäs käsky".
Kun Pyhä Henki oli tuon kirjoituttanut, luin
Katekismuksesta Lutherin sille antaman selityksen
ja samantien poltin koko kirjasen.
Miten sinä, ihmisparka, kuvittelet pääseväsi
taivaaseen ilman Jeesuksen seuraamista, ahdasta
portti ja Pyhää Henkeä.
En minäkään ole lapsen saadusta kasteesta luopunut,
vaikka täällä netissä on varmaan ollut joukkueen
verran harhaoppisia minua yllyttämässä uudelle kasteelle.
Ja taas sinä tyrkytät minulle alkuseurakunnan
aikaista opetusta.
Kyllä vanhempia voi kunnioittaa eikä heitä vanhanakaan
heitteille jättää, sillä eihän meillä täällä
ole taistelu ihmisiä vastaan vaan ihmisten sisällä
vaikuttavia henkiä vastaan.- neuvon sinua
TeuvoSuni kirjoitti:
kirjani sivulta 358 kirjoitus: "Neljäs käsky".
Kun Pyhä Henki oli tuon kirjoituttanut, luin
Katekismuksesta Lutherin sille antaman selityksen
ja samantien poltin koko kirjasen.
Miten sinä, ihmisparka, kuvittelet pääseväsi
taivaaseen ilman Jeesuksen seuraamista, ahdasta
portti ja Pyhää Henkeä.
En minäkään ole lapsen saadusta kasteesta luopunut,
vaikka täällä netissä on varmaan ollut joukkueen
verran harhaoppisia minua yllyttämässä uudelle kasteelle.
Ja taas sinä tyrkytät minulle alkuseurakunnan
aikaista opetusta.
Kyllä vanhempia voi kunnioittaa eikä heitä vanhanakaan
heitteille jättää, sillä eihän meillä täällä
ole taistelu ihmisiä vastaan vaan ihmisten sisällä
vaikuttavia henkiä vastaan.Lahkoutumisen ja eristäytymisen vaarat on ilmassa tekstiesi mukaan olemassa. Tyhmästi teit kun menit Lutherin vähäkatekismuksen polttamaan.
"Mutta jos joku ei pidä huolta omaisistaan ja varsinkaan ei perhekuntalaisistaan, niin hän on kieltänyt uskon ja on uskotonta pahempi." jotta kirjoitti:
---
Ef.6
Säilytä, poikani, isäsi käsky äläkä hylkää äitisi opetusta."Joku tuli sanomaan Jeesukselle: "Äitisi ja veljesi
ovat tuolla ulkona ja haluavat puhua kanssasi."
Mutta Jeesus vastasi sanantuojalle: "Kuka on
äitini? Ketkä ovat veljiäni?"
Hän osoitti kädellään opetuslapsiaan ja sanoi:
"Katso, tässä ovat minun äitini ja veljeni.
Jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni
tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."
Kun näihin keskusteluihin on aina uusi ihminen
tullut (yhtä poikkeusta, Heikkiä) lukuunottamatta,
on heillä aina ollut vain tehdä tyhjäksi kaikki
Jumalan totuudesta antamat ilmoitukset, koska ne
eivät käy yksiin ihmisten käsien altu saatujen
henkien ilmoitusten kanssa.
Siksi en kovinkaan tällaisen hengen omaavan
ihmisen kanssa edes viitsi ryhtyä keskustelemaan.
Näin kävi alkusi Naominkin kanssa, kun hän vain
väitti vastaan. Mutta sitten Pyhä Henki puuttui
keskusteluun ja käski ottaa vakavasti Naomin
kysymykset, vakka en niistä pitäisikään.
Näin sitten tapahtui ja sydämelleni annettiin
todella vahva huoli ja rukous tämän tuntemattoman
ihmisen suhteen, kun hän välillä alkoi uskoa,
ja sitten taas epäusko tuli väliin.
Sitten kun Naomi alkoi sähköpostin kautta keskustella,
niin vähitellen hänelle totuus kirkastui, kuin
myöskin se minkälaisessa eksytyksessä hän oli
ollut. Jumalan Henki tuli häneen lopulta niin
voimakkaasti, että lyhyen ajan sisällä hän pystyi
tekemään monta sellaista ratkaisua, joihin minä
en olisi silloin alkuaikoina vielä pystynyt.
Sitten kun Naomi oli tuosta tuskan tuottavasta
ahtaasta portista sisälle päässyt, silloin Pyhä
Henki otti minulta kaiken taakan pois, sillä
olihan hän päässyt saman Hengen ohjaukseen.
Ja siksi Naomikin tulee jatkossa toimimaan sen
mukaan miten Pyhä Henki häntä käyttää. Toistemme
tukena tietenkin olemme, vaikka emme ole vielä
toisiamme edes tavanneet.
Kun tämä kaikki tapahtui täällä Raamattu-keskustelussa,
niin Jumala todella tahtoi osoittaa näille epäilijöille
todeksi sen, mitä jo vuoden olen täällä
eri keskusteluissa esille tuonut.
Minä en Naomin pelastuksen eteen tehnyt mitään
muuta kuin kerroin vain totuuden, ja kun hän
sen uskoi, niin silloin alkoi Jeesus taivaassa
rukoilla hänen puolestaan, ja se helpotti häntä
pääsemään eroon sydämeen pesiytyneestä Saatanan
valheen hengestä. Siinä tapahtui tämä:
"Minä en rukoile vain heidän (siis jo hänen omiensa)
puolesta, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän
todistuksensa tähden uskovat minuun."'Kiittäkää Herraa, te hänen enkelinsä,
te väkevät sankarit, jotka hänen käskynsä täytätte,
kun kuulette hänen sanansa äänen.
Kiittäkää Herraa, kaikki hänen sotaväkensä,
te hänen palvelijansa, jotka hänen tahtonsa teette.
Kiittäkää Herraa, kaikki hänen tekonsa,
hänen valtakuntansa kaikissa paikoissa.
Kiitä minun sieluni, Herraa.'
- Tarkkailijax
Johdatitko tämän naisen Jeesuksen vai Teuvon luo?
Teuvon opit kaatuvat aikanaan, mutta Sana pysyy, kun kaikki ihmistekoinen palaa.
Muuten, lapsuudessani oli tapana sanoa, että omakehu haisee.sillä hetkellä, kun hän uskoi, että se, mitä
hänelle kirjoitin on totta. Se tapahtui tämän
Jeesuksen ilmoituksen mukaan:
"Minä en rukoile vain heidän (siis jo hänen omiensa)
puolesta, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän
todistuksensa tähden uskovat minuun.
Minä rukoilen, että he olisivat yhtä, niin kuin
Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee
heidänkin olla yhtä meidän kanssamme, jotta
maailma uskoisi sinun lähettäneen minut.
Sen kirkkauden, jonka sinä olet antanut minulle,
olen minä antanut heille, jotta he olisivat yhtä
niin kuin me olemme yhtä.
Kun minä olen heissä ja sinä olet minussa, he ovat
täydellisesti yhtä, ja silloin maailma ymmärtää,
että sinä olet lähettänyt minut ja että olet
rakastanut heitä niin kuin olet rakastanut minua."Täällä keskustelussa tuli lähes samanaikaisesti
julkisuuteen kaksi nuorta: Naomi ja Laurentius.
Molemmat olivat aikaisemmin saaneet ihmisen käsien
alta hengen, jota he pitivät Kristuksen Henkenä,
vaikka se olikin Antikristuksen henki.
Miksi Naomi pääsi tuosta hengestä eroon, kohtasi
Kristuksen ja sai sydämeensä hänen Totuuden Henkensä.
Mutta Laurentiukselta ei tämä onnistunut.- muukalainen 12
TeuvoSuni kirjoitti:
Täällä keskustelussa tuli lähes samanaikaisesti
julkisuuteen kaksi nuorta: Naomi ja Laurentius.
Molemmat olivat aikaisemmin saaneet ihmisen käsien
alta hengen, jota he pitivät Kristuksen Henkenä,
vaikka se olikin Antikristuksen henki.
Miksi Naomi pääsi tuosta hengestä eroon, kohtasi
Kristuksen ja sai sydämeensä hänen Totuuden Henkensä.
Mutta Laurentiukselta ei tämä onnistunut."6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen."
Naomi oli aikaisemminkin uskossa ja pelastettu, mutta ei ehkä aivan varma, sitten tuli Teuvo Sunin harhaoppinen "varmmuus" ja niin uusi oppi taas kolahti naisihmiseen, kuten ylläoleva sananpaikkakin todistaa muukalainen 12 kirjoitti:
"6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen."
Naomi oli aikaisemminkin uskossa ja pelastettu, mutta ei ehkä aivan varma, sitten tuli Teuvo Sunin harhaoppinen "varmmuus" ja niin uusi oppi taas kolahti naisihmiseen, kuten ylläoleva sananpaikkakin todistaaKun totuus ei enää paadutettuun kolahda?
muukalainen 12 kirjoitti:
"6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
Naomi oli aikaisemminkin uskossa ja pelastettu, mutta ei ehkä aivan varma, sitten tuli Teuvo Sunin harhaoppinen "varmmuus" ja niin uusi oppi taas kolahti naisihmiseen, kuten ylläoleva sananpaikkakin todistaaole käynyt, vaan juuri kun keskustelin hänen kanssaan tänään, hän todisti millaisessa karismaattisen hurmahengen pauloissa hän oli ollut. Ja se ei kuule ole Jumalasta!
- Naomi
muukalainen 12 kirjoitti:
Naomi oli aikaisemminkin uskossa ja pelastettu, mutta ei ehkä aivan varma, sitten tuli Teuvo Sunin harhaoppinen "varmmuus" ja niin uusi oppi taas kolahti naisihmiseen, kuten ylläoleva sananpaikkakin todistaaJoo, tosiaan voi sanoa, että nyt usko on aidolla ja vakaalla pohjalla. Eikä sitä mitkään tuulet kaada, kun perustukset on laskettu kalliolle.
Nuo kaiken maailman hurmahengen alaisina olevat ihmiset... ne rakentaa sinne hiekalle sen talonsa. Se sortuu alta aika yksikön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266