Aivan liikaa annetaan heille viinaa, seuraavaksi tehtäväksi olisi sopiva, "viikko ilman viinaa". se olisi terveellistä....Mutta voi olla että ohjelma paranee kun väki vähenee, niin on käynnyt ennenkin,toivotaan niin...
juopottelu BB: talossa
7
781
Vastaukset
- ei holhoukselle
Kukaan ei pakota aikuista ihmistä juomaan, onko käynyt mielessä?
Talossa pitäisi olla viini- ja oluthana, josta kilpailijat voisivat ottaa naukut aina halutessaan. Hana olisi oletusarvoisesti aina käytössä, mutta BB voisi välillä rikkomusten yhteydessä laittaa hanan kiinni päiväksi tai pariksi.
Kyse on aikuisista ihmisistä, jotka kantavat itse vastuun teoistaan.Kyllä se viinihana olisi varmaan hyväkin juttu, jos nämä asukkaa tietäsivät rajansa,, en ole absolutisti mutta jossakin se raja kulkee...kesäterveisin Lilli
- Ellen
alkoholijuomia ensiviikolla, tehtävät kovenee, kuri kiristyy. Näin luulen.
Olen todellakin sitä mieltä että se juhlinta tulisi ansaita, eikä tarvisi joka ilta rellestää. Johan siinä menee maku kun aina juodaan, juhlat pitäisi ansaita, no jaa jää nähtäväksi miten se muuttuu kun väki vähenee, terveisin Lilli53
- Ellen
tuulaani53 kirjoitti:
Olen todellakin sitä mieltä että se juhlinta tulisi ansaita, eikä tarvisi joka ilta rellestää. Johan siinä menee maku kun aina juodaan, juhlat pitäisi ansaita, no jaa jää nähtäväksi miten se muuttuu kun väki vähenee, terveisin Lilli53
tutuksi toisilleen... jospa se oli laskelmoitua ... löysät pois -tyyppistä=?=
- kapuri
Eihän niillä oo ees ollu paljoa viinaa. Vedät johtopäätökset nyt siitä yhdestä yöstä jolloin Manki veti vähän yli.
- viinaa,
katsotaan sitten kenen kunto kestää ja hermot!Suppilot suuhun ja kaikki vaan kurlaamaan,sittehän katsotaan kenen psyyke on kankkusessa paras!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942