esiintyykö Juanesin Nada -videolla hänen vaimonsa?? yksi nainen siinä ainakin muistuttaa paljon hänen vaimoaan.
Nada -videosta
9
1057
Vastaukset
- katsoa täällä
http://www.youtube.com/watch?v=VYmaPbF1caw&mode=related&search=juanes
Enpä osaa sanoa mitään varmaa tietoa; minusta ei ole Juanesin vaimo kyseessä - saman oloinen kuitenkin kovasti.- kun vertaa
niin kovasti kyllä muistuttaa!
Varmaan otettukin aika lailla samoihin aikoihin, kun videokin on tehty, koska Juanesillakin on lävistys molemmissa (siis videossa että kuvassa).
Nykyäänhän Juanesin vaimokin on enemmän sellainen keinotekoinen blondi, ei tällainen soma naapurintyttö.
- juanesfani____
Varma vastaus on että on juanesin vaimo
- Selkis!
Kiitti tiedosta! :)
Eikös Juanes mahtanut jossakin haastattelussa kertoakin heidän tavanneen videota filmatessa...
Ei vaan maininnut mitä videota! :D - no eikä oo!!!!!!!!!!!!!
se ei todellakaan oo mikään juanesin vaimo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- tarkoitatko
sitä lasin takana lasten kanssa odottavaa?
- zaida
olinkin varma, että sen on pakko Juanesin vaimo..:)
en nyt muista onko se lasin takana (pistän tuon merkille kun seur.kerran katson sen), mutta jos se vaimo siinä videolla on niin en varmaankaan oo erehtyny naisesta... - lohikukka
joo se on se nada video.en itte pysty kattoo sitä ku alkaa surettaa liikaa,,..
- lasin takana
odottava on Karen Martinez, Juanesin kumppani!
http://groups.msn.com/Dominicanas-juanesfansclub/juanesykaren.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=487
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358