Kertoisiko joku epätietoiselle kuka soitti 1.9.06 tampereen ilveksen keikalla rummuissa? jäi vaan ilmeistänsä mieleen : )
rummuissa ilveksessä 1.9.06?
4
599
Vastaukset
- rummuissa
Miehen nimi on Ari Toikka! joka oli Dingon Tampereen ilveksen keikalla rummuissa 1.9!
- !!!
Kuminaama:) HIHII!! Tuhannen ilmeen mies... Loistavia kuvia on kyllä hänen ilmeistään tullu räiskittyy ja suurin osa saa mun suun vääntymään hymyyn, ku niin hauskan näköinen! HIH!!!
- ......
!!! kirjoitti:
Kuminaama:) HIHII!! Tuhannen ilmeen mies... Loistavia kuvia on kyllä hänen ilmeistään tullu räiskittyy ja suurin osa saa mun suun vääntymään hymyyn, ku niin hauskan näköinen! HIH!!!
Tuhannesta ilmeestä tunnettu! eikä kuvia katsoen voi kuin hymyillä :)hihii. Hän jaksaa aina hymyillä :)
- ...
"soitti 1.9.06 tampereen ilveksen keikalla rummuissa?"
noi jotkut sano, että sälli saa nauramaan, niin en ihmettele jos se rummuissa soittaa! basarin sisälläkö oli? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259