Sattuiko kukaan eilen katsomaan Music Tv:n Global jutun, jossa oli jokin lista kai ja siinä tuli sellainen latinotyyppinen, mukaansatempaava tanssittava kipale, jossa oli myös jotain muuta etnistä juttua taustalla, vähän arabibvaikutteista. Laulaja oli joku Cameron C... jotain. Sattuisiko joku tietämään kenestä olisi kyse, oli todella lanteita irrottavaa musaa ja pitäisi hankkia itselleenkin!
kATSOITKO
Piipu-latina
4
481
Vastaukset
- -S-
..oli laulajan nimi ja biisi oli todennäköisesti Henna
- Piipa-latina
Kyllä, niin olikin! Kiitos kovasti.
- *CC*
Piipa-latina kirjoitti:
Kyllä, niin olikin! Kiitos kovasti.
- arzo
moi niitä cd:tä voi saada ruotsista mut mä sain lahjaksi kaverilta. kirjoita mulle viesti niin sillä aika voi kysyä kaverilta mistä hän sai sen cd:n minun mielestä CAMERON CARTIO ON IRANILAINEN MUT LAULA MYÖS ITALIAKSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021737
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401474
- 981420
- 781361
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985