Aloitetaan nyt vaikka kuvalinkeistä. Sallin linkkejä palstalla BigBrother aiheisiin kuviin. Poistoon menee kylläkin suoraan "hardcore-kuviin" menevät linkkiviestit vaikka olisivatkin aiheeseen liittyviä. Olen kylläkin sallinut myös linkkejä jotka johtavat sivustoille joilla esitetään myös kaiken näyttävää materiaalia kuvien tai videoklippien muodossa, kunhan ne eivät ole heti päällimmäisinä eli eivät "hyppää silmille". Kaikki harhaanjohtava linkkimateriaali menee poistoon vaikka olisi huumorilla laitettukin; Palsta hukkuu muutenkin aiheeseen liittyvinkiin viesteihin. Samaten kaikenlaiset feikkiviestit lähtevät aina kuin vain huomaan ne.
En ota kantaa erilaisten kuvien esittämisen laillisuuteen. Täällä on vain linkkejä erilaisille sivustoille, joiden pitäjät sitten vastaavat materiaaliensa laillisuudesta. Seksi myy. Se on tosiasia jonka tietävät niin tuottajat, mainostajat kuin myös kilpailijat itse. Jossain kulkee aina raja, mutta mielestäni sitä ei ole ylitetty niissä kuvissa mitä nyt on ollut levityksessä.
Aina tulee purnausta myös siitä miksi sinänsä asiallinen viesti on poistettu. Tällöin on ollut kyseessä palstan harvennus jossa olen poistanut aloituksia joista on juuri ollut vastaavia avauksia. Vastaisuudessakin palstalaiset voivat olla varmoja että jonkin asukkaan hehkutus- tai mollausveistejä lähtee poistoon jos niitä on samalla sivulla näkyvissä useampia. En juuri kyyneliä pudottele niistä viesteistä joissa ihmetellään miksi poistin sen ja sen viestin. Varmemmin saat mielipiteesi jäämään tänne kun kirjoitat sen rekisteröityneenä tai jo olemassaolevaan kommentoituun ketjuun.
Palstan linjauksesta
12
2166
Vastaukset
- vihastunut
Paras linjaus kuviin on poisto kokonaan jos liittyy alapää juttuihin. Huomaa, että olet mies ja hyväksyt naisia halventavat alapää linkit. Nainen sefuna ymmärtäisi asian naisen näkökulmasta. Niin tyypillistä tyypillistä.
- Papupata
!!!
- Virallinen Valvoja
Tällaiset viestit poistetaan palstalta!
- ääliö>
Virallinen Valvoja kirjoitti:
Tällaiset viestit poistetaan palstalta!
lueppa sefun profiili!
- Virallinen Valvoja
ääliö> kirjoitti:
lueppa sefun profiili!
Jooh, oikeassa olet...olen ääliö. :-))
- koko sefu
ääliö> kirjoitti:
lueppa sefun profiili!
Nestettä tostakin "laihtumisesta" 4 kiloa ja oikeesti se on viikossa laihtunu vasta 2-2,5 kiloa. Läski se edelleen kuitenkin on. Tollasen mahan saa bissen juonnilla :)
- ylimielinen ääliö!!
Luulet kai olevasi jonkin sortin jumala täällä! Mutta kun poistat seuraavan kerran minun kirjoittaman asiallisen viestin niin laitan sinusta tietoa eteenpäin! Tällä palstalla ei tosiaan koskaan voi olla varma millon viesti poistetaan ja millon mistäkin syystä vaikka olis täysin asiallinenkin! Täällähän pitäisi olla vapaus keskustella kilpailijoista asiallisesti mutta sinä oletkin kirjoittanut aivan uuden säännön ettei saa liikaa hehkutta ketään!! Surkeampaa sefua en ole vielä millään palstalla nähnyt eikä ihme sillä täällä on melkonen jeesus puikoissa!
- ..................
etkö lukenut mitä se sefu kirjoitti.Saahan sitä hehkuttaa,mut miks pitää aloittaa sata samanlaista keskustelua.eiköhän se oma asiakin mene paremmin perille jos jatkaa jonkun muun keskustelua ja varsinkin jos siitä näin tulee pitkä ja ehkä kerrankin mielenkiintoinen keskustelu.Voi jopa päästä suomi24 etusivulle tällainen keskustelu.
- nainen v.mallia-78
Jatka samaan malliin. Harmi että tuon viestisi joutuisit varmaan laittamaan tänne joka päivä ja silti olis valitteluja.
Hyvä linja kuitenkin ollut sulla tänä vuonna,etkä ole paljoa vaivautunut selittelemään. Näköjään sitä vähemmän selität sen vähemmän valitetaan.
Eniten kiitosta sinulle juuri tuosta palstan harvennuksesta. Enemmänkin saisi harventaa,ku noit viestejä tulee päivittäin ihan mielettömästi. Näköjään vielä tänäkin vuonna tätä pidetään chatti eikä keskustelupalstana. - <zz>
Ja voisit poistaa tuota kuvaa koskevat linkit.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200609045078287_vi.shtml - tähän asti
Tähän asti(klo.18.20) on jo vain tänään tullut 4 sivua aloituksia ja ehkä kolme-neljä hyvää keskustelua.Ekstrakaan ei ole vielä alkanut.Taitaa vielä tulla saman verran tänään lisää...ärsyttävää.
Mä en ole mikään tosikko, silti ihmettelen koko ajan lukiessani näitä viestejä, ovatko ne tosiaan aikuisten kirjoittamia. Voivatko tosiaan aikuiset olla näin lapsellisia. Tapellaan täällä netissä. Ja mikä kaikkein hirvittävintä, haukutaan ja mollataan toisia niinkuin pahaset mukulat. Eivät lapsetkaan ole noin kesken kasvuisia. Hauskaa illan jatkoa kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154