Olisivatko he Sunivainon takana?
Illuminaatit vs. Suni?
39
1360
Vastaukset
- Muukalainen.
Tässä vähän taustatietoja asialle.
http://www.vapaansuomenliitto.fi/vapaasuomi/2003-10/ulkomaat.html - Heikki-1
Ensinnnäkin oikaisu tuohon avaukseen ja täälläkin jo vellovaan Illuminati-teemaan. Illuminati on globaali salaseura, joka on uskonnon vastainen liike ja jolla on tarkoitus hallita koko maailmaa. He ovat monen valtiollisen salahankkeen takana. Siihen kuuluvat pääasiassa muutamat kansainväliset johtavat suuryritysten omistajat ja pankkiiriiliikkeet. Suomesta siinä on jäsenenä Jorma Ollila. Illuminatilla on juurensa katoilaisessa uskossa, joka on myös vahvasti mukana seurassa.
Sunilla ymmärrän Teuvo Sunin ja se, että hänen kimppuunsa tällä Raamattu-palstalla jatkuvasti käydään on se, että pilkkaajat ja kimppuunkävijät pelkäävät Totuutta, jota Teuvo Suni yrittää teille/meille selvittää. Kaikki jotka ovat Teuvo Sunin ohella löytäneet Totuuden ja Pyhän Hengen -kuten minä- pilkataan ja yritetään lyödä päivästä toiseen. Tänään minä olen saanut onnekseni olla vähän rauhassa, koska en ole tällä palstalla tänään aiemmin ollut. Mutta en minä minnekään täältä häivy, vaikka niin kovasti yritetään ajaa! Totuus ei pala tulessakaan.
Tähän vielä lisäisin kysymyksen, koska avauskin on oletus, että ajatelkaa ihmiset: Minne häipyi nimimerkki alkup.raimo? Teuvo Sunin pahin solvaaja. Yhtäkkiä tulikin peliin paljon puhuva nimimerkki käärmeenlahti, joka käyttää samoja sanontoja, fraseologiaa ja 1900-vuoden teemaa kuin nimim. alkup.raimo. Miettäkääpä sitä.
Ja kun pyysin nimimerkki käärmeenlahtea tulemaan esiin omalla nimellään, hän vastasi samalla lailla kuin alkup.raimo: En voi. Siis, voimmeko vetää tästä yhtäläisyysmerkit? Minusta pahasti haiskahtaa sille. Tai ainakin samalla Saatanan asialla molemmat nimimerkit ovat.
Tiedän, että tämän kirjoitukseni vuoksi kimppuuni tullaan hyökkäämään -puolustanhan Teuvo Sunia avoimesti. Mutta olen siihen valmis.- Muukalainen.
Aikaisemmin Teuvoa rökitti tällä palstalla Voitto Ramu, mutta hänkin on kadonnut..
- Heikki-1
Muukalainen. kirjoitti:
Aikaisemmin Teuvoa rökitti tällä palstalla Voitto Ramu, mutta hänkin on kadonnut..
Niin, monta on nimeä...
- Muukalainen.
Heikki-1 kirjoitti:
Niin, monta on nimeä...
Ramu on oikea nimi, ja hän on tunnettu mies Haminasta, joka myy liiman ohella Jeesusta markkinoilla..
Mutta näiden muiden nimimerkkien takana voi olla yksi henkilö..alkuperineen.. - Toinen muukalainen
Muukalainen. kirjoitti:
Ramu on oikea nimi, ja hän on tunnettu mies Haminasta, joka myy liiman ohella Jeesusta markkinoilla..
Mutta näiden muiden nimimerkkien takana voi olla yksi henkilö..alkuperineen..Älä anna väärää todistusta, perkele.
- Muukalainen.
Toinen muukalainen kirjoitti:
Älä anna väärää todistusta, perkele.
Huomaa, että olemme Raamattu palstalla.
Sopiiko kiroilu uskon asioihin? on sitten yksi ja sama henkilö, niin Jumalan
Pyhä Henki ei häntä tai heitä johdata.
Ei Pyhä Henki toimi ihmisessä tällä tavalla.
Pyhä Henki ei ole pelkuruuden Henki.
Kaikki on tullut ilmi, kun ihminen on sille
paikalle saatettu jossa hän joutuu huutamaan;
Herra armahda minua.
Ei voi olla mitään salattavaa ihmisellä joka
on Jeesuksen kohdannut, on Jeesuksen oma.
Jeesuksen seurassa ihminen vaeltaa valkeudessa,
eikä pimeydessä.ja melkein voisin väittää tietäväni, että he ovat kaksi eri henkilöä, mutta meitähän on monta täällä, jotka syystä tai sitten toisesta emme voi, tai sitten emme halua, tulla omalla nimellä.
Ajattelen myös niin, että ei tarvitse välttämättä mitään erityisiä salaseuroja epäillä - kyllä vihollinen on tässä ihan lähellä.
Omassa kodissa. Mutta usein vieläkin lähempänä.
Silloin kun oman tahdon ääntä kuulemme Herra Jeesuksen neuvon sijasta, olemme jo oma vihollisemme numero yksi.SofiaDaan kirjoitti:
ja melkein voisin väittää tietäväni, että he ovat kaksi eri henkilöä, mutta meitähän on monta täällä, jotka syystä tai sitten toisesta emme voi, tai sitten emme halua, tulla omalla nimellä.
Ajattelen myös niin, että ei tarvitse välttämättä mitään erityisiä salaseuroja epäillä - kyllä vihollinen on tässä ihan lähellä.
Omassa kodissa. Mutta usein vieläkin lähempänä.
Silloin kun oman tahdon ääntä kuulemme Herra Jeesuksen neuvon sijasta, olemme jo oma vihollisemme numero yksi.totta, että voi kokea parempana olla nimimerkin
takana kuin omalla nimellä.
Eikä siinä mitään.
Mutta viestissäni tahdoin sanoa sitä, että
kun on nimimerkin valinnut, niin miksi ei
sitten pysty sitä yhtä ja samaa nimimerkkiä
käyttämään aina.
Siinä on hämärää ja sellaista pelkoa jota
Jumalan Hengessä ei ole.ArmiK kirjoitti:
totta, että voi kokea parempana olla nimimerkin
takana kuin omalla nimellä.
Eikä siinä mitään.
Mutta viestissäni tahdoin sanoa sitä, että
kun on nimimerkin valinnut, niin miksi ei
sitten pysty sitä yhtä ja samaa nimimerkkiä
käyttämään aina.
Siinä on hämärää ja sellaista pelkoa jota
Jumalan Hengessä ei ole.en kyllä sinulle tuota tekstiä tarkoittanut, enkä nyt enää tiedä kelle se oli tarkoitettu. Sinulle se kumminkin tuli.
Ja tuohon, mitä kirjoitit, voin sanoa näin on.- Heikki-1
Muukalainen. kirjoitti:
Mutta näiden muiden nimimerkkien takana voi olla yksi henkilö..alkuperineen..Katsoppas minkälaisin sanakääntein ja fraasein ja teemoin nimimerkki käärmeenlahti on tänään liikkellä! Aivan samat kuin oli nimimerkki alkup.raimolla. Ei mitään epäselvyyttä. Monta on nimeä... Tämä uudempi kylläkin enemmän kuvaava nimimerkki kuin se edellinen.
Heikki-1 kirjoitti:
Katsoppas minkälaisin sanakääntein ja fraasein ja teemoin nimimerkki käärmeenlahti on tänään liikkellä! Aivan samat kuin oli nimimerkki alkup.raimolla. Ei mitään epäselvyyttä. Monta on nimeä... Tämä uudempi kylläkin enemmän kuvaava nimimerkki kuin se edellinen.
Joten hyvin täsmäävät.
- käärmelahti
TeuvoSuni kirjoitti:
Joten hyvin täsmäävät.
ja ehkä jotain häivähdystä niistä "hengenhedelmistäkin"..
käärmelahti kirjoitti:
ja ehkä jotain häivähdystä niistä "hengenhedelmistäkin"..
"Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka
Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle:
"Onko Jumala todella sanonut...."
Ja tuo samainen puu rehottaa tänäkin päivänä
jokaisen porttoseurakunnan puutarhassa - se
on ihmisoppien puu.- käärmelahti
TeuvoSuni kirjoitti:
"Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka
Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle:
"Onko Jumala todella sanonut...."
Ja tuo samainen puu rehottaa tänäkin päivänä
jokaisen porttoseurakunnan puutarhassa - se
on ihmisoppien puu.pidät?
käärmelahti kirjoitti:
pidät?
ihmisopeilla harhaanjohdettu, jonka Jumala
tahtoo pelastaa: Hesekiel 33:8-9
- kolmas.
Mikä ihmeen sunivaino, päinvastoin sunihan vainoaa jokaista joka ei ajattele hänen tavoin, ja heitä on maailmanhistorian aikana korkeintaaan, huom. korkeintaan 144 000. Kaikki muu sakki on "helvetin omia", sillä kukaan muu ei kuule pyhänhengen ääntä kuin hänen mainitsemansa "kutsutut".
Miksi me oikein täällä elämme?- Yksi kahdesta
Siihen joukkoon on jokaisella pääsy, sinullakin!
Kun vain vastaan otat Jumalan lähettämän Rakkauden Totuuteen Ja kykenet(toivon mukaan) menemään siitä todella ahtaasta portista sisälle.
Monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut. - muukalainen 12
Yksi kahdesta kirjoitti:
Siihen joukkoon on jokaisella pääsy, sinullakin!
Kun vain vastaan otat Jumalan lähettämän Rakkauden Totuuteen Ja kykenet(toivon mukaan) menemään siitä todella ahtaasta portista sisälle.
Monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut.tunnustaa, että Teuvo Suni on oikeassa.....
muukalainen 12 kirjoitti:
tunnustaa, että Teuvo Suni on oikeassa.....
Vaan sillä tavalla, että tunnustaa Teuvo Sunin
sisällä asuvan Hengen Kristuksen Hengeksi, joka
tämänkin viestin kautta kutsuu sinuakin pois
tämän maailman jumalan valtakunnasta siihen
todelliseen Kristuksen omien valtakuntaan.- ....
TeuvoSuni kirjoitti:
että jonakin päivänä pääsisit ahtaan portin
läpi kuuntelemaan Kristuksen ääntä.Pyhähenki ei hiiskahdakaan ortodokseille, luterilaisille, katollisille, helluntailaisille, lestadiolaisille ja yleensäkään yhdellekään normaali-ihmiselle, vaan on odotettava jotain muuta ilmoitusta.
Se jos jokin on maailman suurin herja, törkein yleistys ja anteeksiantamaton pilkka. .... kirjoitti:
Pyhähenki ei hiiskahdakaan ortodokseille, luterilaisille, katollisille, helluntailaisille, lestadiolaisille ja yleensäkään yhdellekään normaali-ihmiselle, vaan on odotettava jotain muuta ilmoitusta.
Se jos jokin on maailman suurin herja, törkein yleistys ja anteeksiantamaton pilkka.kun kirjoitit:
"Pyhä Henki ei hiiskahdakaan ortodokseille, luterilaisille,
katolisille, helluntailaisille, lestadiolaisille ja yleensäkään
yhdellekään normaali-ihmiselle, vaan on odotettava jotain
muuta ilmoitusta."
Miksi sanot tätä totuutta herjaksi ja pilkaksi?
Normaali ihmisen on todella muututtava, koska kirjoitettu on:
"Älköön kukaan pettäkö itseään. Jos joku teistä on
olevinaan viisas tässä maailmassa, hänestä täytyy
ensin tulla hullu, jotta hänestä tulisi viisas."- pilkkaat
.... kirjoitti:
Pyhähenki ei hiiskahdakaan ortodokseille, luterilaisille, katollisille, helluntailaisille, lestadiolaisille ja yleensäkään yhdellekään normaali-ihmiselle, vaan on odotettava jotain muuta ilmoitusta.
Se jos jokin on maailman suurin herja, törkein yleistys ja anteeksiantamaton pilkka.Kyllä Jumala kutsuu, mutta jos kutsutut paaduttavat sydämensä, eivätkä ota kutsua vastaan, se on heidän oma vikansa.
-Muukalainen- .... kirjoitti:
Se jos jokin on maailman suurin herja, törkein yleistys ja anteeksiantamaton pilkka.se ja sama mikä tai missä sinä olet.
Vaikka olisit jehovantodistajien johtajana, mormoonien presidentti tai toimisit noitana jossain kolkassa maailmaa.
Sillä hetkellä kun vilpitön avunhuuto Herralle kohoaa, alkaa hän toimia tuon ihmissielun vapauttamiseksi.
Aikansa sai Egyptissä orjuudessa elävä israelin kansa huutaa, mutta kun Jumalan aika tuli, sanoi hän: 'minä olen kuullut heidän huutonsa!' 'nyt minä menen vapauttamaan heidät!' Ja herra lähetti Mooseksen.
Tämä tosin ensin kovasti pani hanttiin, niin että Raamatussa ihan sanotaan että herra vihastui häneen. Mooses tiesi, millaisen vastaanoton hän tulisi saamaan heimoveljiensä taholta - mutta herra tiesi lopputuloksen.
Ja herralle se ei ole vaikea asia, sillä hän on kaikkivaltias - on koko maailman tehnyt ja maailmankaikkeuden.- käärmelahti
ihan oikeasti lukua 144 000 pelastettujen lopullisena lukumääränä, vai onko tämä vain jokin heitto?
käärmelahti kirjoitti:
ihan oikeasti lukua 144 000 pelastettujen lopullisena lukumääränä, vai onko tämä vain jokin heitto?
minun pitää sinulle jo kymmeniä, jos en satoja
kertoja antaa vastaus 144 000 ihmisestä:
SEN VERRAN IHMISIÄ PELASTUU JUMALAN VALITUN
KANSAN 12 SUKUKUNNASTA.
Jos et vieläkään tätä tekstiä ymmärtänyt, niin
pyydä jotakin lähellä olevaa lukemaan sinulle
tämä sama, ja vielä selittämäänkin.
Voisitko kirjoittaa minulle mitä sinun Raamatussasi
sanotaan Ilmestyskirjan 7. luvun 4. jakeessa.
Voihan olla että sinulla onkin joku ihmeellinen
raamatunkäännös. Oletko jehovalainen?- näin on sunin muk...
käärmelahti kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä että kaikki kastamattomat ja kastetut lapset ovat helvetin tulisenjärven omia vaikka he eivät ole eläissään syntiä tehneet.
Näin kaikki viattomat lapset ovat meille kadotukseen menevien esikuvia? - ONKO
TeuvoSuni kirjoitti:
KANSAN 12 SUKUKUNNASTA.
raamatunkäännös. Oletko jehovalainen?ONKO NOIN LASTEN KOHTALO?
näin on sunin muk... kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä että kaikki kastamattomat ja kastetut lapset ovat helvetin tulisenjärven omia vaikka he eivät ole eläissään syntiä tehneet.
Näin kaikki viattomat lapset ovat meille kadotukseen menevien esikuvia?Kostavansa isien pahat teot lapsille monen
sukupolven päähän?
Todella mahtava mies tuo Suni, mokomakin vanha,
äijän käppänä.- edell.
TeuvoSuni kirjoitti:
Kostavansa isien pahat teot lapsille monen
sukupolven päähän?
Todella mahtava mies tuo Suni, mokomakin vanha,
äijän käppänä.Teuvo Suni, minulla ei ole yhtään mitään sinua vastaan, vaikka sanot joskus hyvin rankasti, mutta jokin sanomassasi ontuu... ja se on surku.
edell. kirjoitti:
Teuvo Suni, minulla ei ole yhtään mitään sinua vastaan, vaikka sanot joskus hyvin rankasti, mutta jokin sanomassasi ontuu... ja se on surku.
Jospa se on viritetty hieman totuuden sivuun,
niin silloin siihen ilman muuta tulee säröä,
kun lähellä oleva vihollisen asema yrittää
tulla voimakkaana päälle.
Tuttu ilmiö kylmän sodan ajoilta, tuosta hyvinkin
läheltä.edell. kirjoitti:
Teuvo Suni, minulla ei ole yhtään mitään sinua vastaan, vaikka sanot joskus hyvin rankasti, mutta jokin sanomassasi ontuu... ja se on surku.
kun hän ottaa esiin myös noita vastenmielisiä raamatunkohtia, eikä vain niitä, mitä tämä aika ja uskovat harrastaa?
- käärmelahti
TeuvoSuni kirjoitti:
KANSAN 12 SUKUKUNNASTA.
raamatunkäännös. Oletko jehovalainen?144 000 raamatullisen merkityksen, mutta jos huomasit kysyin erään nimimerkin heitosta, jonka hän oli käsittänyt sinun julistamaksi totuudeksi. Minähän Teuvo itseasiassa puolustin sinua ottamalla heti vaarin ja antamalla sinun tuoda oman kantasi esiin jottei syntyisi väärää käsitystä siitä, miten sinä tähän lukuun suhtaudut.
Eli yksinkertaistaen luku 144 000 kuvaa Israelin heimoista koottavaa pelastettujen määrää joko sillä hetkellä, kun Jeesus tulee toisen kerran tai koko historian ajalta, sitä en tiedä. Ja se suuri valkopukuisten joukko meitä "pakanoita", jotka pelastumme Jeesuksen sovintoveren kautta. AAMEN! käärmelahti kirjoitti:
144 000 raamatullisen merkityksen, mutta jos huomasit kysyin erään nimimerkin heitosta, jonka hän oli käsittänyt sinun julistamaksi totuudeksi. Minähän Teuvo itseasiassa puolustin sinua ottamalla heti vaarin ja antamalla sinun tuoda oman kantasi esiin jottei syntyisi väärää käsitystä siitä, miten sinä tähän lukuun suhtaudut.
Eli yksinkertaistaen luku 144 000 kuvaa Israelin heimoista koottavaa pelastettujen määrää joko sillä hetkellä, kun Jeesus tulee toisen kerran tai koko historian ajalta, sitä en tiedä. Ja se suuri valkopukuisten joukko meitä "pakanoita", jotka pelastumme Jeesuksen sovintoveren kautta. AAMEN!Se on tämä, kun kirjoitit:
"meitä "pakanoita", jotka pelastumme jne..."
Tänä päivänä sinä et vielä ole tuossa pelastettujen
joukossa. Mutta toivon, että ennen kuolemaasi
pääsisit siitä ahtaasta portista sisälle.- käärmelahti
TeuvoSuni kirjoitti:
Se on tämä, kun kirjoitit:
"meitä "pakanoita", jotka pelastumme jne..."
Tänä päivänä sinä et vielä ole tuossa pelastettujen
joukossa. Mutta toivon, että ennen kuolemaasi
pääsisit siitä ahtaasta portista sisälle.Teuvo päätä niinkuin en minä päätä sinunkaan puolesta.
käärmelahti kirjoitti:
Teuvo päätä niinkuin en minä päätä sinunkaan puolesta.
Mutta sen tiedän, että tällä hetkellä et ole
pelastettujen joukossa, koska sinulta puuttuu
Pyhä eli Totuuden Henki, vaikka kuinka monta
kertaa olisit elämäsi Jeesukselle antanut.
"Se, jolla ei ole hänen Henkeään ei ole hänen omansa."
Miksi minun on tämäkin pakosta sinulle sanottava,
saat selvyyden tästä: Hesekiel 33:8-9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235