E 46 ovet suhisee niin perkeleesti, miten on. Oletteko löytäneet siihen korjauskonstia jos on ollut samaa vikaa. Lisäksi kuuluu sellainen natina, mutta sen tiedän johtuvan silikonista, minkä menivät
tunkemaan niihin tiivisteisiin fiksauksessa. Tuo suhina.. Oletteko jopa vaihdattaneet tiivisteitä?
Hermo menee
4
1159
Vastaukset
Tulee varmaan ikkunan tiivisteestä.Senkin saa pois mutta vaatii fiksaustaitoa.Itsekkään en ole vielätehnyt koska ei ole ollut tarvetta.Jos oikein muistan niin se sisimmäinen tiiviste on nastakiinnitysellä ja se pitäisi liimata kiinni niin silloin pitäisi suhina ainakin vähentyä.En muista varmasti mutta voin kysyä jos haluat ohjeistusta tai jos jokin muu tietäisi kuin se olisi tehtävä.
- muuten mahtava
jos vain saisit ohjeen, että mikä tiiviste ääntää ja miten korjataan
Joka on oven takalaidassa siis kahvan päässä niin ikkuna auki ja se tiiviste joka on sisimäinen niin siitä on varmaan mennyt kiinnitys systeemi sököks.Jotenkin tiiviste irti ja se pitäisi laittaa esim liima/silikoonilla kiinni.Veljeni työkaveri oli tehnyt näin ja suhina ainakin sillä loppui,en ole varma onko sulla samavika.Kannattaa ainkin kokeilla onko tiiviste kunnolla kiinni ennenkuin rupee purkamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358