Sain todella pitkästä aikaa levyn kuunteluun ja ihmetyttää, miksi ihmeessä Ismo ei arvosta levyä; soita sitä keikoilla muuta kuin joskus nimilaulun ja siinä se.
Onko kukaan kuullut ja nähnyt tuota SinHeinola Sinfonietta - Rock 2005 dvd:tä? Siinähän on risteys/kurjet/t-elämää ja maailmanparantaja.
Viimeistä harvoin on tullut keikalla - samoin kurjet on harvinaista herkkua.
*Sisäinen Solarium"
4
708
Vastaukset
- Pamir
Sisäinen solarium liittyy mielikuvissani Labraan, joka oli erikoinen syöksy musiikilliseen kuvaelmaan. Yksi parhaista Ismon biiseistä on tällä levyllä oleva Ehkäpä elämä onkin vain sitä miltä tuntuu. Datsun-kipaletta, mikä myös on hieno, olen kuullut keikoilla.
- Tumpelo
Meinaan se Heinola Sinfonietta DVD...Ja kyllä Ismo veti taas kipaleet mahtavasti!!!
- plku
Mun mielestä Sisäinen solarium on yksi ismon parhaista levyistä. Ja varsinkin nimikko singlellä oleva Tule tuli on todella hyvä!
- zatopek
plku kirjoitti:
Mun mielestä Sisäinen solarium on yksi ismon parhaista levyistä. Ja varsinkin nimikko singlellä oleva Tule tuli on todella hyvä!
Minun mielestäni Ismon levyt ovat verrattavissa vain häneen omiin muihin levytyksiinsä. Ja kaikki ismon levyt ovat yhtä mahtavia kaikki tyynni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728