Hei!
Muistaako joku sanat Susanna Heikin Lentosuukko kappaleeseen?
Tiedän, että voisin kuunnella ne levyltä mutta eipä ole täällä päin maailmalla ko. levyä saatavilla.
Lentosuukko
6
3463
Vastaukset
- Köhöh
netin kautta jostain musiikkialan liikkeestä tai tsekkaamassa kirjatosta, josko vaikka löytyisi levy tai sanat!
- tää?
sä annoit mulle lentosuukon, yli kielimuurien...
- kiinnostais
koska oon menossa roomaan marraskuussa ja muistui
vain jotenkin se kipale se susanna mikä sen nimi
nyt ol(?) ei ollutkaan mikään häävinen laulaja mutta mutta.. muistan laulun siitä et kävin roomassa ex ´äni kaa häämatkalla tuolloin ja olimme laulaneetkin a o laulua karaokessa (se ol
muuten kolmas avioliittoni ja nykyään on menossa
neljäs) jotain sellasta siin ol notta: kadun
valoisalla puolella espanjalaisilla portailla (jossa muuten myös kävimme avoni kaa)- make
Se on hienoa, kun ihmiset menevät nykyään useamman kerran naimisiin; Saa bändit enemmän hääkeikkoja. Itse annan aina käyntikorttini sekä morsiammelle, että sulhaselle ja pyydän ottamaan yhteyttä, kun seuraavan kerran menevät naimisiin.
- olisi
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=37305062
Hintakaan ei oo paha. - naukumaija-miau
Rooma on hiljainen, vietetään siestaa
Istahdan kahvilaan ja tilaan juotavaa
Kaupunki pysähtyy taas keskellä päivää
Varjossa terassin mä imen tunnelmaa
::Annoit mulle lentosuukon yli kielimuurien
Kadun valoisalta puolelta, espanjalaisilla portailla
Annoit mulle lentosuukon, Välimeren makuisen
Espanjalaisilla portailla, seitissä katseiden::
Kuumuus sulattaa jään nopeasti lasiin
Kirjoitan postikorttiin jotain sekavaa
Sut näin jo aiemmin kun kuljin piazzaa
Muistan nuo hymykuopat, kun sua vilkaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707