Mitäs automerkkiä BMW kuskit noin niin kuin keskimäärin eniten halveksuvat ja vähättelevät?
Omia mielipiteitä sitten tulemaan, että saadaan jonkinlainen kokonaisnäkemys...
Mitä automerkkiä halveksut?
22
3609
Vastaukset
- tott-
No, enpä halveksu tasan yhtäkään automerkkiä. Halveksun kylläkin ihmisiä, jotka jaksavat ylipäätään tuntea jonkin sortin ylemmyyden tunnetta tiettyjä automerkkejä ja kuskeja kohtaan.
- piti ihan
miettiä melkein sadasosasekunti! Halveksin Toyotaa ja niiden omistajia myös.
Sehän on tietenkin Rutinoff.
- Rakule
Bemaria, erityisesti kuskeja.
- BMW Power
Auton harrastajia eivät halveksi toisiaan!
Tällä foorumilla huonoa käytöstä ovat osoittaneet lapset, autottomat, köyhät ja arvatenkin lihavat yms. nörttiluuserit.
Arvatenkin poliittista vasemmistoa edustavat.
Laatuautoilijat eivät vähättele kanssa autolijoitaan.- 330d E90
Ei muuta lisättävää.
- Huoh
Kyllä pelleimpiä ovat kaikenlaiset työväenluokkaan (oikeasti) kuuluvat mä-tahdon-olla-nyt pikku-pikku-porvari. Sieltä ne kaikenmaailman luuserit ja muiden vähättelijät ensisijaisesti tulevat.
- perusteella?
Huoh kirjoitti:
Kyllä pelleimpiä ovat kaikenlaiset työväenluokkaan (oikeasti) kuuluvat mä-tahdon-olla-nyt pikku-pikku-porvari. Sieltä ne kaikenmaailman luuserit ja muiden vähättelijät ensisijaisesti tulevat.
Onko jotain tilastoa esittää? Vai heititkö vaan hatusta koska pidät itse sitä faktana? Ei riitä mulle.
- perusteella
perusteella? kirjoitti:
Onko jotain tilastoa esittää? Vai heititkö vaan hatusta koska pidät itse sitä faktana? Ei riitä mulle.
Esitin yhtä vahvat perusteet kuin kirjoittaja, jonka viestiin jatkoin. Eipä sielläkään tarjoiltu minkäänlaista tilastoa. Ei riittänyt mulle. Kunhan näpäytin.
- oivallus tuo
Kuskin pitää olla laadukas, se on pääasia.
Halveksiminen yms. primäärireaktiot kuuluvat luolamiehille.
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Ihmetyttää lähinnä varmaan helsinkiläiset/lähikuntien asukkaiden suhtautuminen muihin ihmisiin.Heille uuden bmw omistaminen olevan merkki muille varakkuudesta,ja jotka eivät suvaitse rahallisesti vähempiosaisia ihmisiä joilla on ylipainoo ja hiukset eivät ole aina hyvin ja tekevät paskaset työvaatteet päällä töitä.Mihin on hävinnyt suvaitsevaisuus ei kaikki voi olla hyvin koulutettuja korkeassa asemassa hyvin palkattuja ihmisiä.Meillä on monta ammattia on siivoojaa roskaautokuskia pizanpyörittäjää kaikkia näitätarvitaan.Ajatelkaa jos kaikki olisi vain korkeassa asemassa pukupäällä,kukaan ei siivoaisi tai tekisruokaa ajas roskiapois ymm.
Siis jokaista ihmistä tarvitaan ja jokaista automerkkiä tarvitaan kukin ostaa mihinrahat riittää tai on tarvetta.Auton suhteen toisille riittää päästä pisteestä a pisteeseen b.
Toiset haluu päästä pisteeseen a pisteeseen b tyylikkäästi nauttien hienoista ajo ominaisuuksista ymm mutta se maksaakin jo autossa enemmäm.
ohessa linkki jota ihmettelin jonnin aikaan http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=564&posting=22000000018792171
kohdasta siteeraus Toisilla on jopa siihenkin varaa. Sankareina heitä pitäisi pitää!- BMW Power
keppe kirjoitti:
Ihmetyttää lähinnä varmaan helsinkiläiset/lähikuntien asukkaiden suhtautuminen muihin ihmisiin.Heille uuden bmw omistaminen olevan merkki muille varakkuudesta,ja jotka eivät suvaitse rahallisesti vähempiosaisia ihmisiä joilla on ylipainoo ja hiukset eivät ole aina hyvin ja tekevät paskaset työvaatteet päällä töitä.Mihin on hävinnyt suvaitsevaisuus ei kaikki voi olla hyvin koulutettuja korkeassa asemassa hyvin palkattuja ihmisiä.Meillä on monta ammattia on siivoojaa roskaautokuskia pizanpyörittäjää kaikkia näitätarvitaan.Ajatelkaa jos kaikki olisi vain korkeassa asemassa pukupäällä,kukaan ei siivoaisi tai tekisruokaa ajas roskiapois ymm.
Siis jokaista ihmistä tarvitaan ja jokaista automerkkiä tarvitaan kukin ostaa mihinrahat riittää tai on tarvetta.Auton suhteen toisille riittää päästä pisteestä a pisteeseen b.
Toiset haluu päästä pisteeseen a pisteeseen b tyylikkäästi nauttien hienoista ajo ominaisuuksista ymm mutta se maksaakin jo autossa enemmäm.
ohessa linkki jota ihmettelin jonnin aikaan http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=564&posting=22000000018792171
kohdasta siteeraus Toisilla on jopa siihenkin varaa. Sankareina heitä pitäisi pitää!Olet ilman muuta oikeassa siinä että tarvitaan kaikenlaisia ihmisiä tekemään monenmoisia tehtäviä. Itse arvostan mm. siivoojia ja sairaanhoitajia.
He kaikki tekevät arvokasta työtä mutta ei niin suurella palkalla eli ovat huonoja veromaksajia.
Mitä en hyväksy on kateellisuus. Esim tällä foorumilla kaiken maailman nuijat heittävät lokaa Bemareista silkkaa tyhmyyttään ja kateellisuuttaan.
Tarvitseeko heti suvaita täällä?
Tämä on BMW palsta - merkin harrastajille!!!
Ihmettelit miksi kirjoitan että kalliin auton ostajaa pitäisi pitää sankarina.
Suurituloiset kuluttavat paljon ja maksavat paljon veroja jotta vähäosaiset voisivat elää paremmin.
Esimerkkinä 70 k€ maksava auto:
Autovero 100% ja alv 22 % (myös verosta!!?). Sanotaanko noin pyöreästi verottajalle yli 20 k€ nettona.
- Alex_
Moi !
Minkä ihmeen takia joku halveksisi automerkkiä?
Aivan sama kuin halveksisi jotain leipälaatua. Bisnestähän autoteollisuus on, kysyntä ja tarjonta ratkaisevat. Kaikille valmistetuille merkeille ja jopa malleille on ilmeisesti kysyntää. Laaja ja monipuolinen tarjonta on ostajan etu, on mistä valita juuri omien mieltymysten ja resurssien mukaan.
Minä pidän BMW:stä, mutta ei mieleeni tulisi missään nimessä halveksia jotain automerkkiä.
--- mie vuan
Olen 100% samaa mieltä. Millä kukakin ajaa on sen ihmisen oma asia. Ei muille kuulu. Tosin täytyy joskus ihmetellä ihmisten valintoja, kun ostetaan jotain xxx merkkiä oleva peli ja maksetaan siitä ihan järjettömiä summia ja sitten saadaan alle joku "kaurapuuro".... Mutta ehkä siellä on takana "hyvät kaupat"????
- Kalkkiz
Itse en halveksi autoja, vaan kaikkia niitä pellejä, jotka ajavat sumuvalot päällä säällä kuin säällä.
- mitään
Bemarikuskit ovat herrasmiehiä eivätkä alennu moiseen.
- merkkisen
auton kuski kysyy tuollaista?
- E34 TDS
Olen tyytyväinen siihen millä ajan
Saakoon vatsahaavan moiset halveksijat automerkistä ja sukupuolesta riippumatta!
- Satuinpa käymään
vastauksia, ilman provosoitumista.
- jaska jokunen
Miksi pitäisi halveksua? Ei minulla ainakaan ole mitään syytä halveksua.
- Veijo
Olen täysin samaa mieltä, kukin ajaa millä ajaa ja sillä selvä.
- HEH!!.
"juppi"-auto!!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481