Elikkä siis mihin autokouluun kantsii mennä kuopiossa. Aikomuksena BC
missä hinnat kohdallaan ja opet kivoja?
Kokemuksia PLIIIS!!!
MIKÄ
3
573
Vastaukset
- car lady
Mä suosittelen young driversia ja Peiposta ja hinnoissa ei ole kyllä hirveitä eroja.
Itse oon Peiposella ja mukavat opet! En kehu enkä hauku mitään koulua Kuopiossa....
Olen siellä opena, mutta ns.Free Lanserina. Eli käyn töissä silloin kuin joku pyytää tai on vailla pätkätyöläistä.
Kokemukseni on viidestä eri autokoulusta.
Parhaan käsityksen saat, kun et ala soittelemaan etkä mailaamaan, vaan KÄY JOKA KOULUSSA JUTTELEMASSA. Sieltä saat tietoa jota voit vertailla.
Myös kavereilta kyseleminen auttaa valitsemisessa.
Älä haksahda esim. 50 €:n hintaan. Vaan tee oma mielipiteesi ja sit vaan kouluun.
Kuopiossa kouluilla on opetuksen laaduissa eroja, mutta niitä et saa selville oikeastaan kuin kyselemällä kavereiltasi, koska jokainen koulu kehuu itseään.
Ja eikun kaupunkikierrokselle.- onn
Opet kivoja. Pomomo... eii onneks ole paljon pailalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887