PRKL ETTÄ HÄVETTI!

IIIIHHHIIIIKKKK

Ne kirkuvat teinimimmit oli stadikalla jotain sanoinkuvaamattoman vittumaista! Ei sellainen kirkuminen kuulu futikseen! Ainoastaan Suomessa on mahdollista että oman maan kansalaiset tulee ihailemaan vastustajaa matsiin!! EI VTU!!! EI VETELE!

9

1096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jacke

Niiden käytös oli täysin ala-arvoista. Pitivät ilmeisesti Portugalin puolta. Kyllä hävetti!!!!!

• Isomies

Mua hävetti ne lähinnä kehä III:n ulkopuolelta saapuneet pahka-juntit, joita ei pitäisi päästää vapaaksi muualla kuin kaukana asutuksesta.

Iso posse 3 promillen kännissä olevia, helvetin huonon itsetunnon omaavia karjuja huutaa HUORAA kahdelle pikkutytölle.

Tämä tekee teistä niitä neitejä - ei Portugalilaisista :)

• Pikku Neiti

Ne pikkutytöt oli väärässä paikassa! KOTIJOUKKUETTA KANNUSTETAAN, VASTUSTAJAA HIILLOSTETAAN! PIKKULIKKOJEN KIRKUMISET KUULUVAT EEENNÖÖÖÖRRRZZIIII-TUISKU-IHQU-IIIIKKKK-TAPAHTUMIIN!

JA KOLMEN PROMILLEN JURRISSA ITSE KUKIN LAUKOO PÄÄTTÖMYYKSIÄ! KIRKUVIEN LIKKOJEN OMA HÄPEÄNSÄ!

• idari

Ai että sieppaa tommoset juntit jotka luulevat olevansa ns.parempia ihmisiä, kun asuvat kehä3:sen sisäpuolella...säälittävää!!! Maajoukkuetta kannatetaan aina, kun siihen on mahdollisuus ja pissiliisat saa mennä jonnekkin muualle ihquttamaan sitä christiinaansa.

• Portugal henkeen ja vereen

Herran jumala, mitä juttuja ootte kirjottanu tänne. Eikö suomalaiset saisi kannustaa muita maita kuin Suomea, joka ei koskaan pärjää missään? Ja toiseksi miksi kieltää alaikäisiä teinejä tulemasta katsomaan matseja...ei ne ottelut ole tarkoitettu pelkästään suomalaismiehille!! Kyllä hävetti suomalaisten puolesta, kun kyseisessä ottelussa typerät suomi fanit Buuasivat Portugalilaisille, ja etenkin kansallislaulun aikana.. Eikö teillä ole herran jumala minkään näköistä kunnioitusta MM neloseksi tulleelle Portugalille? Kerrankin suomi sai otella huippu joukkuetta vastaan, ja suomi olisi hävinnyt 6-0, jos kaikki Portugalin pelaajat olisivat olleet pelikunnossa.
      Ja buuaukset jotka portugalin huippupelaaja Cristiano Ronaldo sai osakseen, oli aivan naurettavia.. Cristiano on lahjakas pelaaja, ja hänellä on vielä pitkä ura edessä..Nuoret ovat huomanneet Cristianon kyvyt, ja kannustavat häntä siksi. Nuorilla kuuluu olla idoleita, ja heillä pitääkin olla idoli, josta ottaa mallia ja tehdä omista unelmistaan totta. Ja minkäs sille tekee että Cristiano Ronaldo on todella komea. Suomalaismiehet taitaa olla vain kateellisia sille, että kohta ulkomaiset urokset tulevat ja vievät kaikki Suomalaisnaiset. Toivon todella kun Suomi matkaa marraskuussa Portugaliin ottelemaan, että Portugali nöyryyttää Suomea kunnolla, ja suomalaiset joutuvat palaamaan häntä koipien välissä.

• jalinapalina

Sinä se säälittävä olet. Unohda jalkapallo jos et kestä pelinhenkeä.

• crissu91

Mä oon sun kaa samaa mieltä

• ninotskoi

Oon kanssasi ihan samaa mieltä. Itse häpesin silmät päästä kun kaljamahaiset suomalaismiehet buuasivat Cristiano Ronaldolle. PORTUGAL PARAS, SUOMI PASKA! :)

• ameeeeba

VOITTEKO KILTIT KERTOA MIKÄ ON PAITSIO?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe