Jos haluatte säästää rahaa syyskuun aikana shellillä.
98/95 hinnalla.
http://www.shell.com/home/Framework?siteId=fi-fi&FC2=/fi-fi/html/iwgen/news_and_library/news/2006/zzz_lhn.html&FC3=/fi-fi/html/iwgen/news_and_library/news/2006/vpower_95_hinnalla_092006.html
muistakaa tiistain tankkaukset
6
1166
Vastaukset
piti olla 99
- Ricracing
Tankissa yli 3/4.
Olen tankannut 98 oktaanista lähes aina mutta joskus myös 95:sta.
Mitään eroa en ole huomannut...
Tuntuu siltä että tuo Shellin bensa on markkina jippo!? - Hartsa BMW
Tosiaan, tämä Shellin bensa on mietityttänyt, enkä ole vielä "erehtynyt" kokeilemaan. Mitäs kokemuksia väelle on kertynyt baijerilaiselle juotettuna, onko sitä mitä Shell lupaa ?
Siirryin taanoin käyttämään pelkästään 98.
Jonkun ajan kuluttua kone rupesitoimimaan herkemmin ja kulutus tippui noin 0,7l/100km.
Nykyään olen käyttänyt 99 .noin 4 tankillista ja itse en ole houmannut mitään eroa autossa.
- suomijuntteja
tyhmiltä autoilijoilta samasta "paskasta" ylihintaa. Kuka viitsii maksaa 10 senttiä (60 vanhaa penniä) samantasoisesta bensasta till? Markkinoinointijippo, jolla rahastetaan herkkäuskoisia ihmisiä. Tuskinpa löytyy mitään tutkimuksia, joka esittäisi "superbensan" paremmuudesta jotain. Shellin pitäisi myydä tätä ihmeainetta aina 95E:n hinnalla niin siinä olisi jotain järkeä.
- myydään...
...ihan ympäri maailman ja jos itselläni olisi autossani sellainen moottorinohjauselektroniikka mikä kykenisi huomioimaan oktaaniarvon nousun 98:n päälle niin tankkaisin aina V-Poweria.
Tutkimuksia löytyy kyllä. Tässä video: http://files.b3cft.com/tmorris/Octane.wmv
En ymmärrä miksi 95:n hinnalla pitäisi myydä? Ei muutkaan myy 98:a 95:n hinnalla. Ihan hyvä että niille japsitykkien omistajille, missä on turbokoneissa fiksu elektroniikka, on tällainen vaihtoehto tarjolla. Ei sitä silti kenenkään ole pakko ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748