On suunnitelmissa lähteä ensi kesänä Norjaan. Olen kerran käynyt autolla Keski-Norjassa Jotunheimin alueella ja siellä on todella suuret korkeuserot. Onko kenelläkään kokemusta miten Honda Transalpin kokoisella pyörällä pärjää siellä? Pysyykö kaverin perässä (BMW 1200)?
Norjaan 600:sella
4
895
Vastaukset
- mainiosti
pärjää.
- Turo--Inkeri
nimi viittaisi hieman Alppien ylitykseen, että eiköhän sen puolesta pärjää Norjan selkeästi matalammilla (joskin aivan yhtä hienoilla!) vuorilla. Mikäli siis kyseessä on touring-ajo eikä joku kisaaminen; sellaisesta saanet tarvittaessa enemmän osviittaa palstan muutamalta vakiohäiriköltä.
Eräs tuttu on ajellut 250cc enduropyörällä jokseenkin joka puolella Eurooppaa, sama pyörä alla kohta 20v, ja hyvin tuntuu viihtyvän. Eihän se hänen matkavauhtinsa ole kuin 60-80km/h, mutta kun ei ole kiire minnekään.
Kaksipäällä ja kuormattuna Transsu voi alkaa tuntua hieman nuhaiselta, mutta tämäkin toki hyvin suhteellista. Helvetin paljon paremmin se jaksaa silloinkin, kuin 250cc pyörä yksipäällä! Kyllä Alpilla pitäis pysyä ihan mukavasti matkassa.
Jos vaikuttaa ettei pysy perässä niin voihan kaveri,jos on fiksu,päästää sut edelle ja ajella ite perässä.
Me veljmiähen kanmssa heivataan vauhtia kun siskon miäs on mukana,(sillon 500 cb) se kun ei aina kokemattomuuttaan tuppaa pysyä perässä,niinko lauantaina kun oli oikeen helvatanmoinen sivutuuli.- ossix
Parempi sopia etukäteen paikat jossa kaveriasi odotat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266