hyvä matka pyörä.olen laittamassa joku 1000 kuution pyörän.
mikä on
4
536
Vastaukset
- on lukemattomia
ja lopuksi ostat kuitenkin sen johon satut "rakastumaan". Näin se vaan on. Mutta jos itse olisin ostamassa niin luultavasti päätyisin johonkin Bmw tai guzzi-linjoille. Japseja on joka lähtöön ja ehkä sieltä muutamia hyviä matkapyöriäkin vielä löytyy..ainakin isoista matkaenduroista.
Mua on usein mietityttänyt nuo isot endurot matkapyörinä sikäli, että miksi juuri niitä usein suositaan matkapyörinä.
Jos metsään haluat mennä nyt... ja hiekkateille niin menee jakeluun.
Tosi hyvän näköisiäkin ne on mun mielestä, mutta onko niistä mitään iloa asfaltilla?
Miten korkeammalla oleva painopiste vaikuttaa ajoon?
Itsekin olin vähällä -ihan tunnepohjalta vaan- ostaa just yhden enduron, kunnes satuin löytämään tämän mun vanhukseni.
Noniin - ukko kysyy mitä järkee ja sit huomaa, että on oman moponsa ostanut tunnepohjalta €:0)Laaksonenster kirjoitti:
Mua on usein mietityttänyt nuo isot endurot matkapyörinä sikäli, että miksi juuri niitä usein suositaan matkapyörinä.
Jos metsään haluat mennä nyt... ja hiekkateille niin menee jakeluun.
Tosi hyvän näköisiäkin ne on mun mielestä, mutta onko niistä mitään iloa asfaltilla?
Miten korkeammalla oleva painopiste vaikuttaa ajoon?
Itsekin olin vähällä -ihan tunnepohjalta vaan- ostaa just yhden enduron, kunnes satuin löytämään tämän mun vanhukseni.
Noniin - ukko kysyy mitä järkee ja sit huomaa, että on oman moponsa ostanut tunnepohjalta €:0)Minoon nyt vannoutunut Varaeeromiäs.
Kyllä sillä asfaltila menee yhtä hyvin kuin kyykylläkin ja kun tulee hiekkapätkä,niin joutuu usein ootteleen kavereita.
Ei se painopiste vaikuta kuin paikallaan liikutellessa mut kun lähtee ajeleen niin ei sitä huomaa lainkaan.
Kyllä iso matkaenska on matkapyörä,sillä päästelee selkä suorana eikä puhettakaan että kädet väsyis eikä tartte edes päästellä toista sataa että tuuli pitäis pystyssä.
Ehdottomasti, kun vaihdan uudempaan, niin se on Varadero.
- Egon
Riippuu vähän millaista matkapyörää haluat? Pitääkö ajoasento olla hieman etukeno, kuten esim. Honda CBR, Yamaha FJ tai FJR vai pystympi asento kuten esim. BMW, Varadero ja sohvamallit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251501
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235