Mitkä kaupunginosat on parasta kiertää kaukaa, mitkä ovat turvallisia liikkua ja mitkä eivät?
New Yorkin kaupunginosat
2
1972
Vastaukset
- mielestäni
kaikkiin voit päivällä mennä turvallisesti. Pimeällä voi sattua missä tahansa mitä tahansa. Älä mene paikkoihin, joissa ei ole paljon muita ihmisiä.
Harlemissa olen ollut keskellä päivää eikä kummempia tapahtunut. Yritä olla kuin olisit natiivi.
Manhattania Times Squaren paikkeilla pidän turvallisimpana mihin aikaan tahansa.- ......
on 'pahimpia' paikkoja joihin ei kannata ehkä lähteä aivan kokemattomana matkailijana seikkailemaan. päiväsaikaan olen molemmissa liikkunut yksin ilman ongelmia, yöllä ainoastaan autolla miesseurassa.
kuten edellinenkin kirjoittaja sanoi, times squaren ympäristö ja ylipäätään manhattan on hyvin turvallinen mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. kannattaa kuitenkin olla varuillaan (kuten kaikkialla suurkaupungeissa) ja jättää ainakin aluksi ylimääräiset alkoholit ottamatta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096