niitä hän on hyviä rokkibändejä muun muassa
pink floyd,u2,nirvana,queen,rollings stones,jimi hendrix, bob dylan, neil young,dire straits
parhaimmat rokki bändit
13
1857
Vastaukset
- Negative RULEE
Miun mielestä parhaita bändejä on Negative(joka on ylivoimasesti paras)sit tulee Lovex, sit Lordi ja sitten vielä Private line ja Uniklubi
- tontza
tosi hauskaa... URPO!
- Joniina''''
tontza kirjoitti:
tosi hauskaa... URPO!
BLEAK!!!! Suomen paras rokkibändi.
- tontza
....
- JoeCreb
Siis tän hetken paras bändi on kyllä aivan kiistatta ALECIFER
- Jysky87
Pink Floyd, Yes, King Crimson, Spock's Beard, Mötley Crüe, Marillion, Hanoi Rocks, The Who, Led Zeppelin
- ellei tuhansia
Vaikea listata, mutta itse tykkään Nirvanasta, Alice in Chainista, Stone Temple Pilotista (nyt on ankara grunge -vaihe menossa). Nightiwish, Craddle of Filth, Children of Bodom ja Korn, Afi, Opeth, In Flames, Hardcore Superstars etc. uudemmista. Kasarilta Gunnarit, Metallica ja Faith no More, ja vielä vanhempaa Motörhead, Pink Floyd, Black Sabbath ja tietysti vielä RAMONES (=kannattaa ehdottomasti tutustua kaikkiin näihin edellämainittuihin ja varsinkin Ramonesiin). Sitten vielä ysäriltä ainakin NiN ja Dream Theater ja Led Zeppelin (hippasen vanhempaa;o). Joo ja Jimin bändin nimi oli Jimi Hendrix Experience, voi olla että oli muitakin bändejä Jimillä, mutta toi oli se tunnetuin kokoonpano.
- on...
Alice in Chains, Soundgarden, Audioslave, Stone Temple Pilots, NIN, Incubus, Bullet For My Valentine, Amorphis, Faith No More, The Doors....mielestäni siis. :)
- eddiee
on... kirjoitti:
Alice in Chains, Soundgarden, Audioslave, Stone Temple Pilots, NIN, Incubus, Bullet For My Valentine, Amorphis, Faith No More, The Doors....mielestäni siis. :)
Cheap Trick, Cinderella, Def Leppard, Enuff Z'nuff, Guns N' Roses 87-93 luvuilla, Hanoi Rocks, Kix, L.A. Guns, Loud'n'Nasty, Mötley Crüe, Pretty Boy Floyd, Quiet Riot, Rainbow, Ratt, Roxx Gang, TigerTailz, Warrant, W.A.S.P.
joo aika paljon tota kasaria löytyy tosta:D
- Kurokarasu
Vittu Avenged sevenfold :DD
- VINLANT
sonic youth
- Batjaba
Neil Young ja Volbeat👌👌
Tulee muutaman vuoden myöhäss, mutta vastaan nyt tähänkin, kun kerran hereillä vielä olen.
Mulle ainakin tällä hetkellä:
Bad Company, Led Zeppelin, Judas Priest, Rush, Queen, Slade ja ehkä Iron Maiden
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022