johtuuko kateus aina jostain ihmisen viasta? että eikö terve normaali hyvä itsetuntoinen ihminen ole kade?
koska eikö kateus ole sitä et ärsyttää kun ei itse pysty yhtä hyvään kun toinen!?
kateus johtuu....?
4
912
Vastaukset
- ihan niin kuin
kaikki muukin negatiivinen tunnetila saa alkunsa pelosta, peloista. Se ruokkii jokaista niistä.
- tyttö-_
onko se niin että itseluottavainen ihminen jolla ei ole yhtään ongelmia, ei suutu mistään?
- Suuttuu
tyttö-_ kirjoitti:
onko se niin että itseluottavainen ihminen jolla ei ole yhtään ongelmia, ei suutu mistään?
niin korkeintaan itselle. Eihän asiat v....a vaan se itse v.....s. Se että on antanut vaikuttaa itseensä. Ja kyllä voi suuttua muutenkin mutta se suuttumus pysyy hallinnassa eikä ota hallintaan.
- Nunsku
kaikki ihmiset ovat joskus kateellisia toisille ihmisille, jos joku muuta väittää niin se on vale.
on luonnollista olla joskus kateellinen, tiettyjen rajojen mukaan..ylilyöntejäkin löytyy:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086