Otsikko ei varmaankaan paljoa paljasta kysymyksestä, mutta tarkennetaanpa sitä.
Oletko joskus Suomi24:n foorumilla esittänyt olevasi jotakin muuta kuin olet, jotta koulutusasteesi(amis, AMK, yliopisto) vaikuttaisi paremmalta kuin se todellisuudessa on? Kuten väittämällä olevasi 25-vuotias merkonomi joka on johtoasemissa jossakin firmassa? Tai vaikkapa yliopiston opiskelija joka väittää olleensa opiskelemassa AMK:ssa jotta voisi herjata sitä, mutta ei todellisuudessa ole edes nähnytkään koko oppilaitosta? jne. Näitä esimerkkejä on lukuisija.
Ja itse: kyllä olen joskus tehnyt jotain samantyylistä.
Oletko feikki?
6
633
Vastaukset
- don't ask me why!
oon joskus ehkä kertonut kirjoittaneeni paremmin yo-kokeissa kuin oikeasti olenkaan. Toisaalta en ole paljoa valehdellut, sillä oikeasti oikea rivini menee näin: e,e,e,m,c.. tuon yhen C:n oon ilmottanu ämmäksi;) ja joskus olen koulutustasoani hieman "muunnellut".
- yyyyy
"Kuten väittämällä olevasi 25-vuotias merkonomi joka on johtoasemissa jossakin firmassa?"
Mitäs kummaa tässä on ? Olen 23 ja vasta puolet merkonomin koulutuksesta takana.
Kyllä töihin pääsee, jos ei muiden palkollisena, niin sitten itsensä työllistäen.- yyyyyyyyy
Piti vaan jatkaa, että
tuntuu kummalliselta kun ajatellaan, että opiskelemalla jonkin tutkinnon tai ammatin, saa töitä.
Eihän se nyt noin mene, pätevä henkilö saa töitä ja pätevöityä voi monella tapaa.
JA olihan Soneran ex-tj Harri Koponen merkonomi. - aloittaja
yyyyyyyyy kirjoitti:
Piti vaan jatkaa, että
tuntuu kummalliselta kun ajatellaan, että opiskelemalla jonkin tutkinnon tai ammatin, saa töitä.
Eihän se nyt noin mene, pätevä henkilö saa töitä ja pätevöityä voi monella tapaa.
JA olihan Soneran ex-tj Harri Koponen merkonomi.En tainut missään vaiheessa sanoa, ettei tämä olisi mahdollista. Totta kai työkokemus ja oma persoona enemmän vaikuttaa kuin koulutus. Kysyin vaan aloitusviestissä, että kuinka moni on valehdellut täällä mollatakseen toista opintotasoa tai korostaakseen omaansa.
- Anonyymi
0LEN FAITERI
- Anonyymi
SUOMEKSI RAUHANTURVAAJA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239