Katsastin Carina II:sen. Tyly tuomio: Helma ruosteessa ja ilmeisesti öljykansi vuotaa.
Kannattaako ruostetta hitsata vai vaihtaa koko helma? Mitä maksaa?
Entä öljyvuoto? Joutuuko tekemään ison rempan?
Helman korjaus ja oljyä
4
2103
Vastaukset
- asentaja..
Kannattaa luopua koko autosta, korjaus maksaa enemmän kuin auton arvo.
- apulas
Jos vaihtaa koko helmapellin? Ei kai nyt hirveän kallista ole, uusi carina vastaava maksaa sentäs 1500e.
mites tuo öljyjuttu? onko se kallis homma? - TC-94
apulas kirjoitti:
Jos vaihtaa koko helmapellin? Ei kai nyt hirveän kallista ole, uusi carina vastaava maksaa sentäs 1500e.
mites tuo öljyjuttu? onko se kallis homma?Hitsaat lappua helmaan Migillä, sitten vaan pohjamaalit ja massat päälle ja menoksi. Äläkä rupea hienostelemaan, senverran vaan, että saat leimaan. Jostain se taas kukkii ensi vuonna, kuitenkin. Jos sitä uudenveroiseksi yrität saada, niin siinä palaa aikaa ja hermot.
Tarkotat varmaan venttiilikoppaa? Ei varmana maksa paljoa, kun uusit siihen tiivisteen. Tuskin se halki on, mutta jos on niin ei voi paljoa rompparilla maksaa.
Muuten: Ei Carina kakkonen enää voi mitenkään 1500€ maksaa.
Halvimmalla pääset kun putsaat helmat teräsharjalla ja vetelet päälle ruosteenestopohjamaali.
Sitten lasikuitua,pakkelia ja röpömassalla viimeistely.
Öljypohjasta peset suurimmat paskat pois ja kiristelet pultit.
Sitten vaan toiseen katsastuskonttoriin tykkänään uuteen katsastukseen.
Sen jälkeen voit pistääkin juurikatsastetun Kaarinan Keltaiseenpörssiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242