Miksi kaikkien mielestä kouluruoka on pahaa?

se on hyvää

Miksi kukaan ei tykkää kouluruuista? minä pidän todella paljon kaikesta koulu ruuasta... lisätkää mut meseen marvilez@hotmail.com

8

1309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perunaaaa

mmmm...kumiperunoita

• kori

kovan kuoren alta löytyy pehmeä sydän! :D

• ..mustakin kouluruoka on ihan ok. Ihmettelen ku muut ei tykkää siitä... :/

• -.-

Ainakin meiän koulussa kaikki ruuat on toosi hyviä..mitä sitä suotta nirsoilemaan.:)

• BubbleGirl

Se on silkkaa asennevammaisuutta kouluruokaa kohtaan. Minä ainakin olen ihan tyytyväinen meidän koulun ruokaan, vaikkei se aina millekään maistukaan. Lisätkää mausteita, jos on mautota.
      Minusta on todella huonoa käytöstä valittaa ilmaisesta ruoasta. Voisivat pitää nälässäkin. Itse asiassa olisi ihan hyvä idea lakkauttaa tai asettaa kouluruokaiu maksulliseksi pariksi viikoksi ja katsoa, maistuuko sitten.

• maksullistaa

En ymmärrä miksi pitäisi kumartaa kiitollisena, kun saa näennäisen ilmaiseksi jotain kelvotonta. Tämä nykyinen tökötti on verovaroin kustannettua. Kun noita varoja on käytetty kelvottoman skeidan aikaansaamiseen, niin rahat ovat menneen täysin hukkaan. Ruokailu pitäisikin tehdä maksulliseksi ja nostaa murkinan taso kunnolliseksi.

Suomalaisiin on piintynyt joku ihmeellinen kieroutuma, että ruoka on jotenkin erityisen arvostettavaa. Mikäli se on hyvää ja laadukasta on arvostukseen aihetta, mutta surkeat mössöt ei arvostusta ansaitse. Ihan kuten muutkin tavarat, jos ei miellytä niin roskiin vaan.

• pöhmöntti

Ainakin minun koulussani ruoka ei maistu millekkään. Eikä mausteita saa.
      Mutta kyllä sen ruuan saa kurkusta alas, jos oiken yrittää. Asiaa helpottaa huomattavasti kun
      olet sitä mieltä, että vaikka tämä ei parasta ole, niin ei se niin huonoa voi olla, että ei pysty syömään. Minä kokeilin tätä ja onnistuin!
      En edelleenkään pidä kouluruuasta, mutta ei tule nälkä pariin tuntiin!

• nainen20

Yleensä minä en o ole hirveästi kouluruuasta valittanut, vaan käynyt kiltisti syömässä ja yleensä ollutkin syötävät ruuat!!

Nyt en ole pariin viikkoon viitsinyt astua koulun ruokalaan. Ruoka tulee keskuskeittiöstä ja on kuulemma huonontunut laatu viime vuodesta. En minä sillä ruualla itseäni saa ravittua, koska ei meinaa mennä alas.

Tässä jaksossa minulla on niin lyhyitä päiviä, ettei tarvi käydä syömässä, mutta kun koulupäivät pitenee, niin sitten se on mentävä, että jotenkin pysyy tolpillaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe