Otan vastaan tyhjiä Limsa/olut/ja kaikkia muita tölkkejä jotka ovat kunnossa, ja mielellään vanhoja, joten jos et kerää ota yhteyttä niin voidaan sopia hinnasta, ja toinen on ostan vuoden 1952 vuoden coca cola pullon, aidon ei kopioita.
Tyhjiä tölkkejä
7
483
Vastaukset
- ei vanha
Toin Brasiliasta yhden jouluisen limpsatölkin ..tyhjä jo..haluatko ?
- Pete
kyllähän se käy,kerro mitenkä lähettäisit sen,matkahuollon kautta vai??
- täällä
Pete kirjoitti:
kyllähän se käy,kerro mitenkä lähettäisit sen,matkahuollon kautta vai??
Ei se nyt niin iso ole, että matkahuoltoa tarvii ;)
Anna osoitteesi ,laitan cola purkin tuleen. - TÖLKKI
Brasialisen tölkin omistaja, ota yhteyttä, jos sinulla on vielä ilmoittamasi tölkki, nygrenmatti@gmail.com
Miten luovut siitä ???
- keräilyä
Joskus vuosia sitten aloin kerätä olut tölkkejä,vaatimuksena oli,että olen ainakin maistanut olutta kyseisestä tölkistä.Vaikeutti hieman keräilyä.Muuttojen ym takia keräily on jäänyt.Tölkit ovat enimmäkseen 10-15 v vanhoja.Niitä on n. 5oo kpl.Nyt on kiikun kaakun kaivanko ne kellarista kotibaariin vai muutanko taas.Pidän inventaariota kohtapuoleen ja jos en pidä niitä,ilmoittelen näillä sivuilla.
- TÖLKKIKOKOELMA
Minulla on tölkkikokoelma noin 2000 tölkkiä, josta haluan luopua tilanpuutteen takia. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä nygrenmatti@gmail.com.
- Anonyymi
Minulla on erilaisia tälkkejä vuodesta 1991 lähtien. Olen muuttamassa ja haluaisin päästä niistä eroon.
On ulkomailta tuotuja suomalaisia ym.
Ne sijaitsevat saunan edessä olevassa kodassa. En ole vielä laskenut paljonko niitä on..
Senja Andelin
050350å539
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259