Näytönohjain -kysymyksiä

Apua Tarvitaan

Hei, minulla on NVIDIA GeForce FX 5600 -näytönohjain sekä XP-käyttöjärjestelmä. Tietokooneellani on pelejä jääkiekosta autopeleihin, eli monta urheilupeliä. Nyt taitaa nykyinen näytönohjain ottaa "loparit" eli on varmaan liian huono peleihin. Siis kysyisin, mitä hyviä 3D-näytönohjaimia (esim. NVIDIA tai ADI-ohjaimia) kannattaa minun hankkia, että pelit toimisi kunnolla, (autopeliä pelatessani tietokone sammuu hetken kuluttua ja käynnistyy uuelleen) ettei pelinautintoni mene pilalle? Mitä sellaisesta 3D-näytönohjaimesta kannattaa maksaa? Auttakaa minua kaikin tavoin, kiitos! P.S Mistä näytönohjain kannattaa hankkia?

5

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwewt

kerro koneen kokoonpanoa!

• on agp väylänen emo

jos on niin hommaa huuto.netistä vaikkapa geforce 6800GT, nimenomaan gt tai 6600gt, niillä pyörii suht hyvin pelit.

• Keukeu

eli toimisiko ensiapuna, että ottaisit pc:täsi kotelon seinän irti. Mainitsemasi oire viittaisi liian vähäiseen tuuletukseen kovalla kuormituksella.

• daadda

kotelon seinää ei saisi koskaan ottaa pois. imuroi/puhalla pölyt pois sisältä.

• Keukeu
        daadda kirjoitti:

kotelon seinää ei saisi koskaan ottaa pois. imuroi/puhalla pölyt pois sisältä.

Uskoo ken tahtoo ja miksei saa olla koppa auki, jos kaikki vermeet käy viileämpinä. Totta niin, että jotkut sanoo, että tuuletus/ilmavirtaukset on suunniteltu toimimaan koppa kiinni. Vaan jos ei ole panostanut erikseen tuuletukseen, niin ei ainakaan vanhemmissa malleissa näytä tuuletuksen suunnittelu kovin kummaiselta.
        Ei kai tässä aluperin siivouksesta ollut kysymys. Tietenkin pitää ajoittain siivota koneen sisustaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe