Elikkäs kertokaa kokemuksistamme :)
Miltä tuntuu benji-hyppy?!
4
2312
Vastaukset
- tyttynen
siis en voi sanoilla kuvata tunnetta, vapautuvaa ja siitä tulee sellainen olo et pystyy IHAN MIHIN VAAN!
itse hyppäsin "vain" 50 metristä, suomen korkein on ensi vuonna tavoitteena ja haaveena, tältä vuodelta se jäi kun en päässyt paikalle ja tuo hyppykokemuskin tuli tänä vuonna vasta..
mutta luulenpa että menen kyllä tuohon matalampaankin vielä uudemman kerran, se on jotain mitä en voi kuvailla....
IHANAA! - Tiukka
Ekaks jännittää niin pirusti, kun noustaan ylös ja kaverit alhaalla näyttää muurahaisilta. Sitte vaan ohjeita noudattaen kaadut eteenpäin ja muistat pitää silmäs AUKI... maa tulee vastaan ja luulet kuolevasi, mutta yhtäkkiä joku vetää sinut ylös kunnes tulee se paras vaihe, kun et ole menossa ylös, etkä alas, olet painoton. Sitte taas alas, vähä ylös ja se on siinä. Paitsi että jälkimainingit tuntuu upealta ja tuntuu kuin voisit hypätä kaupungin yli tai suudella kaikkia vastaan tulevia naisia vasempaan pakaraan. UPEA KOKEMUS. Olen hypännyt n. 15 kertaa ja taas haluttaa.
- traumoja
pelkäsin niin että kusin housuun ja muut vain nauroivat...
- laskuvarjohyppääjä
Tyhmin hyppy eläissäni,meni iso kasa euroja hukkaan kun oltiin niin "korkeallakin",itsepähän rahani tuhlasin.
En minä benjiä ole mikään arvostelemaan,jokainen tekee mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229