Siis missä ja miksi ammuttiin ilotulitteita tänä iltana tuohon kellonaikaan, kamala "pumpum"- ääni kuului Raumalta pohjoiseen -suunnalta: Luulin jo että oli sota tullunna...
22.20 ilotulitus?
11
2084
Vastaukset
- * ylppy *
Kyseessä oli Botnian Rauman tehtaan 10v-pippalot
- rymy
Aika pauke oli koska kuului kortelassa saakka.
rymy kirjoitti:
Aika pauke oli koska kuului kortelassa saakka.
Näkyi ja kuului Irjantee Mullilaan asti,kiitos...
- Vasaraisten Iiro
Kyl se pauke johtus poja siit ko Tasalan Vilk täyt täyssi vuossi.
- mnää
tais ol.
- Vasraisten klop
mnää kirjoitti:
tais ol.
mnää meinasi just sanno, mut en kerin... Mut sanoi silti
- oikeaa tietoa
13.09.2006 klo 15:12 Vuojoen kartanossa paukkui tiistai-iltana
Eurajoella tiistai-iltana kello 22 jälkeen ihmisiä hämmentänyt pauke aiheutui Vuojoen kartanossa pidetystä ilotulituksesta. Kuulaassa syysillassa melu oli kantautunut laajalle alueelle naapurikuntiin ja jopa sisätiloihin asti. - jonsu12
Heräsin Eurajoella samaan paukkeeseen. En tiedä mistä oli kyse. Tietääkö joku????
- jonsu12
Sorry... En huomannu viestiketjua... Luin vain ylhäältä viestin. Luulin ettei kukaan vastannu. Mutt hyvin siis kuului Eurajoellakin pauke.
- täyttä asiaa
Kohta 3500 on allekirjoittanut vetomuksen väkivallan lopettamiseksi.Allekirjoita sinäkin.
Pieni roskajoukko antaa huonon nimen kaikille ulkomaalaisille!
www.adressit.com sivulla kaksi (2) otsikolla "Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen"
Olkoon tämä kaikkien raiskattujen puolesta. Kiitos.- ipojj
Ei tällaisilla listoilla ole mihinkään mitään vaikutusta. Luuletko tosiaan, että joku jättää pahuudet tekemättä listan vuoksi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264