olen kuullu että tsintsillalle tulee "uhma ikä". saan tammikuussa tsintsillan joka on syntynyt lokakuun lopussa. minkä ikäsenä se (uhma ikä) tulee tsintsillalle ja kauanko kestää? rikkooko se jotain vai mitä? vaikuttaako jotain se että se on tyttö? kiitos kaikille jotka viitsivät vastata!
kysymys... -lue!-
4
246
Vastaukset
- Tiina K.
Tuo mainitsemasi eläin on nimeltään Chinchilla.
Käväisepä Suomen lemmikkichinhcillojen kotisivuilla osoitteessa http://clik.to/slc- Millisent
...eka kirjoittamaan lajin nimi oikein ennen kuin hankit sellaisen jos et halua tulla nauran alaiseksi!*nauraa kippurassa toisten virheitä*
- tsintsilla
Millisent kirjoitti:
...eka kirjoittamaan lajin nimi oikein ennen kuin hankit sellaisen jos et halua tulla nauran alaiseksi!*nauraa kippurassa toisten virheitä*
jaa, no voishan sen opetella...
- chinchuli
tsintsilla kirjoitti:
jaa, no voishan sen opetella...
höh toinen kysyy apua ja toiset vaan takertuu kirjotus virheeseen :-D musta olisi kiva tietää kanssa siitä uhma iästä. mun chinchillalla meinaan taitaa olla nyt se uhma. näkyy pienenä kiukutteluna eli näykkimällä jos ei saa mennä sinne mihin haluisi. yleensä jos näykkäsee tai ei usko niin laitan häkkiin. ja sit alkaa hirvee mielen osoitus ja riehuminen. jos ei huomioi menee se mököttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197