keskelle verkkoa revennyt reikä. miten siis korjaan reiän??
pyydän mahdollisimman yksityiskohtaisia ohjeita.. mutta kaikki neuvot on tarpeen toki
Miten korjata verkko??
5
7652
Vastaukset
- Kannattaa selata
Kivikangas Oy tuottaa maahan verkonliinoja ja muita tarvikkeita.Heiltä saat kohtuuhintaisen verkonpauloitus- ja paikkausvihkosen.
Jos verkossasi on ns. lehmänmentävä,kätevintä on jamoa se kiinni.Pienemmät reiät paikkaillaan luomalla uusia silmiä,solmut tuota toimitusta varten ovat aika hankalasti tässä neuvottavissa.Mutta pauloitus- ja korjausoppaasta ne selviävät,tarvitsemasi välineet saat samasta paikasta kuin oppaan.
Kirjastostakin löytyy runsaasti apua. - kekkke
Aikanaan vanha karjalaismummini opetti kutomaan verkkoja.korjaaminen lienee pirun iso homma?Sellanen verkonkutomiskäpy(sukkulaa muistuttava) oli sillon käytöössä kun ite tein verkkoja.nekin oli lähinnä sellasia lätkämaaleihin sopivia mitä kudoin.ite verkon kutominen ei muistaakseni kyllä ollut hirveän monimutkaista.olin n. 12 vuorias.korjaaminen voi kyllä olla hankalaa???
- skäribo
ihan tässä. Tarvitset opaskirjan, tai mieluiten jonkun, joka osaa kädestä pitäen näyttää miten se tapahtuu. Mieheni on siinä aika hyvä, minä saan just just jotenkuten kurottoa, mutta ei tule niin nättiä jälkeä.
Saaristokirjoissa on usein myös verkonpaikkausohjeita. Ei kuin kirjastoon! :) - jaakaappi
Millainen on verkonsilmän solmu?
- Kalastaja74
Hohhoijaa kommenttejanne..
Ette varmaan reilua 3km verkkoja kertaa neljä tarkastanut ja uudestaan paulottanut helvetinmoisella kiireellä ennen kunnon jäätä talvikalastukseen ja sen jälkeen ylös ja 23 rysää paikoilleen heti jäitten lähettyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279