Viikkotehtävä on

Epäonnistunut...

BB kuulutti juuri palautekeskustelun päätteeksi tuomionsa, ja ilmoitti että Kaarloa ja tatua tullaan rankaisemaan väkivaltaisesta käyttäytymisestä...

16

2938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuis kuis

Sen jälkeen Mira ja Sari kuiskivat keskenään, että ne varmaan laitetan äänestykseen mukaan, mutta ei puhuta tästä. BB sanoi, että kuiskaaminen on kielletty. Joka kysyi, että kuka kuiskasi. Mira oli kärppänä heti sanomassa, ettei hän tiedä, ei hän ainakaan. Voisko selvemmin syyllisyytensä todistaa!

• mutta ???

Onhan tuon ohjelman aikana kuiskailtu vaik kuin paljon ja ei ole BB puuttunut siihen??? Silloin Heidi ja Sarikin kuiskuttelivat ja yrittivät hiljaa puhua ja silloin kun Heidi yritti salaa selittää Sarille, mitä oli pk-huoneessa puhunut BB:n kanssa...

• tiesivät itsekin

Tiesivät sen ennen kuin alkoi jo itse että epäonnistuu ja siksi löivät niin vähän siitä vetoa.

• luuli loppuun asti

että tehtävä onnistui, oli hölmön että hä miten niin ei onnistunut ;)

• hmmm...
        luuli loppuun asti kirjoitti:

että tehtävä onnistui, oli hölmön että hä miten niin ei onnistunut ;)

Tuli mieleen että teeskentelikö vaan, että näyttäis syyttömältä mihinkään toilailuihin?

• isolleveljelle

Tuopa oli hienoa kuulla. =)

• mä vaan

Miksi epäonnistui? Antoiko mitään selvää syytä?

Vai vain siksikö että olisi jotenkin eettisesti hienoa tuomita tuo epäonnistuneeksi hieman "överiksi menneenä", mutta ei-millään-sääntöihin liittyväälä syyllä?

Eihän tehtävänannossa ollut mitään selviä sääntöjä...

BB voisi mennä myös itseensä, jos eettisesti haluaa jotain viestittää..!

• lueteltiin

tehtävän alussa ja kaikkien olisi ne pitänyt tietää, tehtävä kusi jo eka päivänä liikaan kohteliaisuuteen.

• mä vaan
        lueteltiin kirjoitti:

tehtävän alussa ja kaikkien olisi ne pitänyt tietää, tehtävä kusi jo eka päivänä liikaan kohteliaisuuteen.

ok, kiitsa.

en ole niin paljoa seurannut, enkä ollut huommanut mitään niin selvää rikettä.
        Monkeyhan huuteli "likanaamaksi" yms., että sen mitä olen katsonut niin ei rikkeitä silmään tarttunut...

• Mielstäni vielä yhdessäkään viikkotehtävän tuomion yhteydessä ei ole annattu juuri mitään perusteluita. Olisi kiva kyllä kuulla jotain yksilöityjä perusteluita ja miten bigbrotherin mielestä noin yleensä tehtävää on hoidettu ja siihen suhtauduttu, niin kuin viime vuonna

• ihan oikein
        mä vaan kirjoitti:

ok, kiitsa.

Monkeyhan huuteli "likanaamaksi" yms., että sen mitä olen katsonut niin ei rikkeitä silmään tarttunut...

sanottu koska oikeilla nimillä ei saanut puhutella, eikä kiitosta kroisokset lausua.

• MENI PIELEEN
        mä vaan kirjoitti:

ok, kiitsa.

Huomasin, että hena kroisos teititteli slummilaista vahingossa. muutenki teitittely meni pieleen joillain muillaki...

• ole tarvinnut
        Cesar kirjoitti:

Mielstäni vielä yhdessäkään viikkotehtävän tuomion yhteydessä ei ole annattu juuri mitään perusteluita. Olisi kiva kyllä kuulla jotain yksilöityjä perusteluita ja miten bigbrotherin mielestä noin yleensä tehtävää on hoidettu ja siihen suhtauduttu, niin kuin viime vuonna

koska dominotehtävä onnistu ja sen näki kaikki, samoin nuorallakävely, epäonnistumisen syyn näki kaikki. Tämä tehtävä tuotti niin paljon virheitä että eivät kai viitsinyt luetella niitä. :)

• Erkkola
        Cesar kirjoitti:

Mielstäni vielä yhdessäkään viikkotehtävän tuomion yhteydessä ei ole annattu juuri mitään perusteluita. Olisi kiva kyllä kuulla jotain yksilöityjä perusteluita ja miten bigbrotherin mielestä noin yleensä tehtävää on hoidettu ja siihen suhtauduttu, niin kuin viime vuonna

?  

• tätikatsoja

Oli niin monta kohtaa, missä oli mahdollista mokata tämän viikkoinen tehtävä.

Slummilaisten piti teititellä kroisoksia, sinuttelua kuitenkin esiintyi. Kroisosten piti pitää slummilaisia "alempinaan", kuitenkin miltei jatkuvasti kroisokset teitittelivät slummilaisia.

Jos mitään "varsinaista rikettä" ei olisi tapahtunut, olisi jo tuo sinuttelu/teitittely voitu pitää rikkomuksena/virheenä.

Tämä viikkotehtävä oli käsittääkseni tuomittu epäonnistumaan jo tehtävän antovaiheessa.

• jos kerta

ne oli käyttäytynyt väkivaltaisesti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe