Epäonnistunut...
BB kuulutti juuri palautekeskustelun päätteeksi tuomionsa, ja ilmoitti että Kaarloa ja tatua tullaan rankaisemaan väkivaltaisesta käyttäytymisestä...
Viikkotehtävä on
16
2938
Vastaukset
- kuis kuis
Sen jälkeen Mira ja Sari kuiskivat keskenään, että ne varmaan laitetan äänestykseen mukaan, mutta ei puhuta tästä. BB sanoi, että kuiskaaminen on kielletty. Joka kysyi, että kuka kuiskasi. Mira oli kärppänä heti sanomassa, ettei hän tiedä, ei hän ainakaan. Voisko selvemmin syyllisyytensä todistaa!
- mutta ???
Onhan tuon ohjelman aikana kuiskailtu vaik kuin paljon ja ei ole BB puuttunut siihen??? Silloin Heidi ja Sarikin kuiskuttelivat ja yrittivät hiljaa puhua ja silloin kun Heidi yritti salaa selittää Sarille, mitä oli pk-huoneessa puhunut BB:n kanssa...
- tiesivät itsekin
Tiesivät sen ennen kuin alkoi jo itse että epäonnistuu ja siksi löivät niin vähän siitä vetoa.
- luuli loppuun asti
että tehtävä onnistui, oli hölmön että hä miten niin ei onnistunut ;)
- hmmm...
luuli loppuun asti kirjoitti:
että tehtävä onnistui, oli hölmön että hä miten niin ei onnistunut ;)
Tuli mieleen että teeskentelikö vaan, että näyttäis syyttömältä mihinkään toilailuihin?
- isolleveljelle
Tuopa oli hienoa kuulla. =)
- mä vaan
Miksi epäonnistui? Antoiko mitään selvää syytä?
Vai vain siksikö että olisi jotenkin eettisesti hienoa tuomita tuo epäonnistuneeksi hieman "överiksi menneenä", mutta ei-millään-sääntöihin liittyväälä syyllä?
Eihän tehtävänannossa ollut mitään selviä sääntöjä...
BB voisi mennä myös itseensä, jos eettisesti haluaa jotain viestittää..!- lueteltiin
tehtävän alussa ja kaikkien olisi ne pitänyt tietää, tehtävä kusi jo eka päivänä liikaan kohteliaisuuteen.
- mä vaan
lueteltiin kirjoitti:
tehtävän alussa ja kaikkien olisi ne pitänyt tietää, tehtävä kusi jo eka päivänä liikaan kohteliaisuuteen.
ok, kiitsa.
en ole niin paljoa seurannut, enkä ollut huommanut mitään niin selvää rikettä.
Monkeyhan huuteli "likanaamaksi" yms., että sen mitä olen katsonut niin ei rikkeitä silmään tarttunut... Mielstäni vielä yhdessäkään viikkotehtävän tuomion yhteydessä ei ole annattu juuri mitään perusteluita. Olisi kiva kyllä kuulla jotain yksilöityjä perusteluita ja miten bigbrotherin mielestä noin yleensä tehtävää on hoidettu ja siihen suhtauduttu, niin kuin viime vuonna
- ihan oikein
mä vaan kirjoitti:
ok, kiitsa.
Monkeyhan huuteli "likanaamaksi" yms., että sen mitä olen katsonut niin ei rikkeitä silmään tarttunut...sanottu koska oikeilla nimillä ei saanut puhutella, eikä kiitosta kroisokset lausua.
- MENI PIELEEN
mä vaan kirjoitti:
ok, kiitsa.
Monkeyhan huuteli "likanaamaksi" yms., että sen mitä olen katsonut niin ei rikkeitä silmään tarttunut...Huomasin, että hena kroisos teititteli slummilaista vahingossa. muutenki teitittely meni pieleen joillain muillaki...
- ole tarvinnut
Cesar kirjoitti:
Mielstäni vielä yhdessäkään viikkotehtävän tuomion yhteydessä ei ole annattu juuri mitään perusteluita. Olisi kiva kyllä kuulla jotain yksilöityjä perusteluita ja miten bigbrotherin mielestä noin yleensä tehtävää on hoidettu ja siihen suhtauduttu, niin kuin viime vuonna
koska dominotehtävä onnistu ja sen näki kaikki, samoin nuorallakävely, epäonnistumisen syyn näki kaikki. Tämä tehtävä tuotti niin paljon virheitä että eivät kai viitsinyt luetella niitä. :)
- Erkkola
Cesar kirjoitti:
Mielstäni vielä yhdessäkään viikkotehtävän tuomion yhteydessä ei ole annattu juuri mitään perusteluita. Olisi kiva kyllä kuulla jotain yksilöityjä perusteluita ja miten bigbrotherin mielestä noin yleensä tehtävää on hoidettu ja siihen suhtauduttu, niin kuin viime vuonna
?
- tätikatsoja
Oli niin monta kohtaa, missä oli mahdollista mokata tämän viikkoinen tehtävä.
Slummilaisten piti teititellä kroisoksia, sinuttelua kuitenkin esiintyi. Kroisosten piti pitää slummilaisia "alempinaan", kuitenkin miltei jatkuvasti kroisokset teitittelivät slummilaisia.
Jos mitään "varsinaista rikettä" ei olisi tapahtunut, olisi jo tuo sinuttelu/teitittely voitu pitää rikkomuksena/virheenä.
Tämä viikkotehtävä oli käsittääkseni tuomittu epäonnistumaan jo tehtävän antovaiheessa. - jos kerta
ne oli käyttäytynyt väkivaltaisesti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081